Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 1.12 2023r odebrałem nienaruszoną paczkę przez przewoźnika, odstawiłem ją do mieszkania i dopiero 8.12.2023r w obecności stolarzy tworzyliśmy paczkę. Okazałe się, że w środku znajdował się pęknięty granitowy zlew. W dniu 11.12.2023r skontaktowałem się ze sprzedającym informując go o wadzie produktu. Ten mnie skierował do strony przewoźnika aby tam złożyć reklamację. Jednakże minęło 7 dni i nie mogłem skorzystać z prawa reklamacji przewoźnika dlatego zadecydowałem o zwrocie przez stronę allegro odsyłając wadliwy towar. Sprzedający jednak nie uznaje mojej reklamacji jako, że jest to reklamacja mechaniczna. Proszę o pomoc przez allegro protest. Z poważaniem Marek i Anna
Masz świadków z tego co czytam! fakt że najlepiej otwierać od razu i w razie czegoś sporządzić protokół szkody ale nie jest on musowy, otwórz dyskusję ze sprzedającym i tak opisz sprawę, tam sprzedający ma 24godz. na odpowiedź tam masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 napisał(a):
Masz świadków z tego co czytam! fakt że najlepiej otwierać od razu i w razie czegoś sporządzić protokół szkody ale nie jest on musowy, otwórz dyskusję ze sprzedającym i tak opisz sprawę, tam sprzedający ma 24godz. na odpowiedź tam masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Teraz proszę podaj mi przepisy, na których oparłeś swój wpis, chętnie się z nimi zapoznam. Możesz też dołożyć, jaka wykładnia sądów była z powodu braku tych protokołów? 🙂
pokaż mi przepis gdzie kupujący nie otworzył paczki przez 7dni a mimo tego miał obowiązek sporządzenia protokołu?
@fitnessnatura nauczka na przyszłość masz obowiązek zbadać rzecz do 7 dni od odbioru o ile nie widać uszkodzeń z zewnątrz, zwrot uszkodzonego produktu nie rozwiązuje problemu, bo sprzedawca wyceni to co zostało a reklamację odrzuci 😞 Brak protokołu szkody zwalnia sprzedawcę z odpowiedzialności, paczkę odebraliście bez uwag przez co nie ustaliliście winy przewoźnika przez co nie ma jak dochodzić odszkodowania 😞
A może stolarz uszkodził, może spadło komuś przy przenoszeniu przez te kilka dni 😉
@fitnessnatura tak jak napisaliśmy nie mamy możliwości podważyć decyzji reklamacyjnej sprzedającego, ale w prowadzonej dyskusji dzisiaj otrzymaliście link do wniosku z Allegro Protect, wniosek jest już dostępny, wypełnijcie go proszę.