Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 15.04.2024 przesłałem za pośrednictwem e-mail do użytkownika x105mfu521@allegromail.pl (adres znajduje się na stronach allegro wiadomość do sprzedawcy o treści
"30.12.2022 na aukcji nr 1278913728 za pośrednictwem portalu Allegro zakupiłem w sklepie ALLNOEL_pl smartwatch (zegarek z GPS K37), który niestety przestał działać.
W związku z powyższym w dn. 21.03.2024, za pośrednictwem firmy kurierskiej dpd na adres sklepu tj. 7time [edycja] , przesłałem niesprawny smartwatch celem naprawy bądź wymiany na inny sprawny.
Do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej wiadomości a na znaleziony w sieci nr [edycja] nie mogę się dodzwonić - nikt tel. nie odbiera (zgłasza się jedynie skrzynka pocztowa).
W związku z powyższym proszę o informację w jaki sposób zostanie/ła rozpatrzona moja reklamacja oraz kiedy otrzymam sprawny zegarek
Z poważaniem
[edycja]
do chwili obecnej tj. do dn. 21.04.2024 nie otrzymałem żadnej wiadomości od sprzedającego jak też nie zwrócono mi reklamowane zegarka.
Ponieważ nie mogę skontaktować się ze sprzedającym proszę o interwencję w tej sprawie.
@andykon czy możesz założyć dyskusję dla tego zamówienia?
W zakładce Moje zakupy w szczegółach zakupu kliknij proszę "zgłoś problem z zakupem", jeśli nie możesz tego zrobić, podaj proszę numer zamówienia.
Jeśli pismo reklamacyjne wysłałeś z zegarkiem to czas rozpatrzenia liczy sie od chwili odbioru pisma. Co mówi tracking paczki doszła odebrana została?