Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Kupiłem towar , który był uszkodzony chyba w transporcie , Odesłałem go po kilku dnach otrzymałem ponownie ten sam towar , ale w innym PACZKOMACIE 16.04.2021 r. Przedzwoniłem do sprzedającego oświadczając że żądałem zwrotu pieniędzy za zakupiony towar . SPRZEDAJĄCY OŚWIADCZYŁ ŻE TOWAR JEST INNY . Ponowne otrzymanie zakupionego towaru nie figuruje w MOJE ZAKUPU . I z tego powodu nie mogę otrzymać KODU do wysyłki zwrotu towaru.
@edwzap54 Napisz mniej chaotycznie... To była reklamacja? Wiesz że Sprzedający nie musi oddawać Ci pieniedzy tylko wysłać towar wolny od wad?
@pinsplash zdaje sie że to było odstąpienie od umowy skoro został wygenerowany darmowy kod do odesłnia zwrotu.
@edwzap54 jesli to było odstąpienie od umowy to sprzedający powinien zwrócić Ci pieniądze a nie wysyłać produkt drugi raz. Inna sprawą jest to że przy odstąpieniu od umowy powinno sie odsyłac towar pełnowartościowy jełsli nie reklamowałeś uszkodzenia towaru a po prostu zrobiłeś zwrot to sprzedający może twierdzić że on wyslał Ci dobry produkt ( chyba że masz jakąś reklamacje na piśmie) i wówczas moze Ci potrącic ze zwrotu za strate wartosci produktu.
Tak czy inaczej jeśli odstąpiłeś od umowy to sprzedający powinien Ci zwrócić wpłate nie musisz przyjmowac drugiej przesyłki. Jeśłi otrzymałeś towar nie zamawiany to sprzedający powinien przysłac po niego transport lub list przewozowy. Ty możesz po prostu w dyskusji żądać zwrotu wpłaty za odstąpienie od umowy. Jełsi to nie była reklamacja
@edwzap54 Co to znaczy towar jest inny? Sprzedający przy reklamacji z powodu uszkodzeń, wad towaru może go wymienić na swój koszt na przedmiot sprawny, nie musi od razu oddawać pieniędzy. Jeżeli jednak zrobiłeś konsumencki zwrot, czyli odstąpiłeś od umowy bez powoływania się na wady i bez żądań naprawy, wymiany, sprzedawca musi oddać pieniądze, nie może wtedy towaru ponownie dosyłać, wymieniać. Jeśli już raz skorzystałeś z darmowego zwrotu, drugi raz z niego nie skorzystasz, musisz teraz odesłać przedmiot na swój koszt i jeśli to było odstąpienie od umowy a nie reklamacja, domagaj się od sprzedawcy zwrotu kosztu przedmiotu i kosztu ponownego odesłania. Nie dzwoń do sprzedającego, tylko w razie konieczności otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o interwencję Allegro.