Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam ze sporym wyprzedzeniem drukarkę do zdjęc xiaomi i dziś odczytałam w statusie, że przedmiot został wczoraj dostarczony. To nie prawda, nic nie dostałam ani nie było kontaktu z iInpost o dostawie. Sprzedawca w ofercie gwarantował dostawęprzezd Swiętami. Teraz (pól po chińsku) pisze ze mu przykro i moze w lutym dostarczy albo zwróci kasę. Ja potrzebuję prezentu na Wigilię!. Jest szansa zamówić ten przedmiot z dostawą jutro ale cena jest pracie o 100% wyższa niż standardowo. Chcę by ten sprzedawca pokrył koszty ale on się przestał odzywać. Ja muszę zamówienie zrobić dzićś do 14:40. Proba o pomoc!
@magreb1 Przyjmij zwrot pieniędzy jeśli sprzedający to deklaruje.
O pokryciu kosztów zakupu droższej drukarki zapomnij - nie ma ku temu podstaw.
Na przyszłość - tak właśnie kończą się zakupy z Chin...
@magreb1 przykro mi, ale nie ma takiej możliwości, żeby sprzedający zwrócił Ci tę różnicę (chyba, że się na to zgodzi, w co osobiście bardzo wątpię). To co Ci zaproponował, czyli dostawę później lub zwrot pieniędzy to wszystko na co możesz liczyć.
Możesz odstąpić od umowy zakupu, ale czy wyrazi zgodę na jakieś negocjacje to musisz bezpośrednio z nim rozmawiać.