anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Napotkaliśmy problemy i nie mogliśmy wyświetlić wyników" - problem z wyświetlaniem wyników w apce

Client:76656829
#7 Wielbiciel#
  • Od dłuższego czasu taki problem, wyszukiwanie produktów nie możliwe.

Próbowałem ponownego logowania jak i zainstalowania aplikacji.. nic nie pomaga

Screenshot_2023-12-19-18-58-30-431_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

 A z innego urządzenia?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76656829 Z której wersji aplikacji korzystasz? Napisz też jakiego urządzenia (i z jakim systemem operacyjnym) używasz.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:76656829
#7 Wielbiciel#

Redmi note 10pro aczkolwiek wcześniej problemu nie było, ostatnio zrobiłem aktualizacje aplikacji allegro co niestety nie rozwiązało problemu

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76656829 czy możesz przesłać do nas nagranie ekranu na który ten problem i droga do niego będzie widoczna? To pozwoli Działowi technicznemu zlokalizować problem i znaleźć rozwiązanie. Nagranie możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl w treści wiadomość wklej proszę link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76656829 Otrzymałyśmy od Ciebie ponownie zrzut ekranu. Potrzebowałybyśmy nagrania, o czym pisała wcześniej Monika.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:76656829
#7 Wielbiciel#

 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/quot-napotkali%C5%9Bmy-problemy-i-nie-mog...

 

 

Nie ma możliwości wstawienia nagrania ekranu, jedynie screen shot 

oznacz moderatorów

Syla270985
#12 Orędownik#

@Client:76656829 zrób tak ja Moderatorki napisały, wyślij im nagranie na maila: spolecznosc@allegro.pl

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76656829 dostałyśmy Twoje nagranie za które bardzo dziękuję, ale spróbuj nieco zmniejszych jasność ekranu i nagrać filmik jeszcze raz. Na tym niestety niewiele widać. Podaj nam także proszę dokładną wersję aplikacji z której korzystasz. Tę informację znajdziesz po wejściu w aplikacji w zakładkę Moje Allegro>Konto>O aplikacji> O programie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów