Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbowałem ponownego logowania jak i zainstalowania aplikacji.. nic nie pomaga
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A z innego urządzenia?
@Client:76656829 Z której wersji aplikacji korzystasz? Napisz też jakiego urządzenia (i z jakim systemem operacyjnym) używasz.
Redmi note 10pro aczkolwiek wcześniej problemu nie było, ostatnio zrobiłem aktualizacje aplikacji allegro co niestety nie rozwiązało problemu
@Client:76656829 czy możesz przesłać do nas nagranie ekranu na który ten problem i droga do niego będzie widoczna? To pozwoli Działowi technicznemu zlokalizować problem i znaleźć rozwiązanie. Nagranie możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl w treści wiadomość wklej proszę link do tego wątku.
@Client:76656829 Otrzymałyśmy od Ciebie ponownie zrzut ekranu. Potrzebowałybyśmy nagrania, o czym pisała wcześniej Monika.
Nie ma możliwości wstawienia nagrania ekranu, jedynie screen shot
@Client:76656829 zrób tak ja Moderatorki napisały, wyślij im nagranie na maila: spolecznosc@allegro.pl
@Client:76656829 dostałyśmy Twoje nagranie za które bardzo dziękuję, ale spróbuj nieco zmniejszych jasność ekranu i nagrać filmik jeszcze raz. Na tym niestety niewiele widać. Podaj nam także proszę dokładną wersję aplikacji z której korzystasz. Tę informację znajdziesz po wejściu w aplikacji w zakładkę Moje Allegro>Konto>O aplikacji> O programie.