Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam bylismy na chorobowym zrobilismy urlop nie mielismy glowy do takich spraw prosze o pomoc
@czesci--uzywane ale co was ogranicza🤔
ogranicza nas to ze poważnie zachorowaliśmy czego nikomu nie życzę myślę ze dalej tłumaczyć sie nie musze
@czesci--uzywane no ja rozumiem, że chorowaliście, ale teraz już jest wszystko w porządku, wiec nadal nie wiemy co was ogranicza
@czesci--uzywane Domyślam się, że chodzi Ci o blokadę konta. 🔮 Tę sprawę możesz wyjaśnić wyłącznie z działem bezpieczeństwa, drogą mailową. Proszę, napisz do nas przez formularz.
@w_kiwi ale jaką blokadę, przecież konto jest aktywne🤔
@KOGIEL_T Tym razem się nie pomyliłam. 😉
@w_kiwi no to ja czegoś nie rozumiem, są dwa konta o tej samej nazwie🤔
zablokowali mi konto bo nie zwrocilismy 50 zl na czas