Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zakupiłem w styczniu 2021 Głośnik. zapłaciłem blikiem, głośnik przyszedł, niestety musiałem zwrócić zakup.
Wszystko ładnie załatwiłem przez allegro i nadałem w terminie paczkę w paczkomacie na podany przez sprzedawce adres. Dostałem info odebrania i czekałem na zwrot 200 zł. Nic do tej pory nie zostało zwrócone, maile dotyczące zakupu zniknęły, zakup zniknął z zakładki "moje zakupy" . Co mam zrobić w tej sytuacji? jedyne co mam to potwierdzenie doręczenia od inPostu i potwierdzenie przelewu z banku.
@Client:43562326 Nie mogę odnaleźć tego zamówienia. Możesz mi podać numer oferty, o którą chodzi?
@Client:43562326 Dlaczego czekałeś tak długo i dopiero teraz interweniujesz? Kupiłeś to na Allegro, czy na Allegro Lokalnie? Zakupy same nie znikają z zakładek. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i w niej zgłoś problem. Na Allegro Lokalnie Dyskusję otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Sprawdź dokładnie, z jakiego konta Allegro kupowałeś. Jeśli nie możesz otworzyć Dyskusji, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... W ostateczności złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia