Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy można gdzieś zobaczyć wszystkie płynące zwroty i czy sprzedawca już zwrócił pieniądze? Chodzi mi o tabelę z kwotą zwrotu i czy była zwrócona - w Moje zakupy widzę zakładkę Zwroty, ale nie ma tak w jednym miejscu przeglądu stanu czy były zwrócone pieniądze czy nie.
Zrobiłem sobie tabelę w Excelu, ale musiałem ręcznie wyciągnąć kwoty z rachunku i porównać z kwotami zwrotów i dalej dużo nawet starych zwrotów brakuje. Chciałbym mięć pewność, że napewno nie było wysłanych zwrotów zanim będę pisał do sprzedawców.
@Client:74686919 Cześć. 🙂 Nie ma takiej zakładki dla kupujących. Informacje o zwrocie pieniędzy otrzymujesz mejlowo. Ewentualnie możesz podać mi numery zamówień i sprawdzę dla Ciebie, czy zwroty zostały zlecone.
Dziękuję bardzo za tak szybką odpowiedź! 🙂
Podaję numery zamówień:
6692bbd1-4168-11ed-bea4-a1e327550eae
7e7f8851-391f-11ed-a91a-d3b24341f490
0ce328a1-391a-11ed-85ae-ab1705e6472b
233168d3-1bb3-11ed-9198-0dc5f04e2c10
dde61d81-1896-11ed-9597-39f68ce5f99c
b496ef11-1308-11ed-8201-fddc5d349519
Nie kontrolujesz zwrotów? a może nie zwróci Ci środków!
@Client:74686919 A zatem:
6692bbd1-4168-11ed-bea4-a1e327550eae --> zwrot (44 zł) został zlecony 17 października
7e7f8851-391f-11ed-a91a-d3b24341f490 --> zwrot (169,99 zł) został zlecony 18 października
0ce328a1-391a-11ed-85ae-ab1705e6472b --> zwrot (199,99 zł) został zlecony 26 września
233168d3-1bb3-11ed-9198-0dc5f04e2c10 --> zwrot (19,99 zł) został zlecony 6 września
dde61d81-1896-11ed-9597-39f68ce5f99c --> zwrot (15,90 zł) został zlecony 17 sierpnia
b496ef11-1308-11ed-8201-fddc5d349519 --> zwrot (71,90 zł) został zlecony 22 sierpnia
Dziękuję za sprawdzenie Ola, nie wiem czemu, ale płatności blikiem były pobierane z innego konta niż kartą, więc już znałazłem w bankowości. Tylko e-maili o zwrocie tych wspomnianych nie otrzymałem, inne widzę i jestem w stanie wyszukać w skrzynce pocztowej.
@Client:74686919 Tak, środki zawsze wracają na konto, z którego dokonałeś płatności. 🙂
@Client:74686919 jak masz pomysł na usprawnienie ewidencji dużej ilości zwrotów opisz go w dziale Zgłoś swój pomysł
w sumie czemu nie, grunt to kupować i zwracać, na tym widać polega ta zabawa.
U mnie np. widać, że klienci już całkowicie przestali czytać opisy, zastanawiam się czasami po co się produkować. Taki kupujący nie wie często jakie ma auto, ale zamiast zadać pytanie, czy doczytać opis, kupi 3-4 róźne części, do innych modeli i potem dopiero w domu popróbuje sobie, posprawdza i wybierze tą która mu pasuje. resztę zwróci. Wygląda to trochę tak jak z zakupami ubrań - kupujesz, mierzysz i ewentualnie odsyłasz. Tylko, że w przypadku ciuchów jest to bardziej zrozumiałe, ale wyraxnie widać, że rozlewa się to już praktycznie na wszystkie działy. Tylko czekać jak zaczną zamawiać żarcie, a potem odsyłać po spróbowaniu 🙂
Spróbuje zgłosić, dzięki. To nawet nie chodzi o dużą ilość zwrotów jednego klienta, ale o dużą ilość klientów, których to dotyczy - którzy teoretycznie mają sami ręcznie prowadzić każdy swoją tabelę na podstawie e-maili, które są generowane automatycznie algorytmem. To tylko wystarczy wrzucić do tej maszyny o jedno kółko więcej, żeby te informacje ułożyć i pokazać w jednym miejscu. Bo w tej chwili tak naprawdę nie widać stanu zwrotu nawet przy osobnych zakupach w zakładce Moje zakupy
Gdybym nie prowadził sobie tabelki we wlasnym zakresie byłbym tysiące w plecy.
Wystarczą dwie kurtki po 500zł i juz mamy 1000zł.
Zauwazylem bezczelną postawę takich handlarzy. Nie przeproszą za brak zwrotu w terminie (np. 30 dni po odebraniu zwrotu) a potrafią jeszcze zablokować za zalozenie sporu i upomnienie się o wlasne pieniądze.
Zwykłe chamstwo i buractwo.
ps. żeby sprzedający nie ujadali jaki to ja jestem zły: jak pisalem wczesniej: kurtka miała być czarna dostałem jasnoszarą, druga miała miec rozmiar A, byla o kilka numerów za mala. Patrzac po negatywach widac, ze handlarz taka taktyke stosuje nagminnie. I...nie, nie moglem kupic u kogos innego/stacjonarnie bo tylko on mial to co mnie interesowalo.
Który to już raz piszesz o tych dwóch kurtkach po 500? Ile razy jeszcze? 😄
@Skelita: tyle ile bedzie trzeba. Zwykle jak sie cos pisze to wypadaloby podac jakies konkrety. Juz mnie zjedli w 2 tematach, ze teoretyk jestem.
Te kurtki to taki sztandarowy przyklad u mnie. Po 2 miesiacach się zorientowalem, ze mi $$ brakuje.
Moze tobie nie robi roznicy brak 1000zl ale mnie juz raczej tak bo szanuje swoje pieniedze.
Właśnie czemu masz prowadzić sam tabelkę, jak to są informację w systemie Allegro normalnie dostępne. I nawet nie chodzi tylko o ośczędzanie czasu klienta - jak Ola zaproponowała, że dla mnie zwroty sprawdzi, aż mi jej było szkoda, że mam 6 zwrotów, które się nie zgadzają i ona to będzie robić ręcznie. Ale czemu ręcznie (niech to będzie Ola czy sam klient), jak wszystkie tę informacje w systemie są.
Zgłosiłem pomysł:
@Client:74686919: nie wiesz kolego co piszesz 😉 <bez złośliwosci | żart> 😉
W sensie: wszystko fajnie jak dostajesz zwrot z automatu. Jazda zaczyna się jak handlarz POMIMO drukowanego odstpienia od umowy i zaznaczenia "zwrot na kartę" robi Ci przelew na konto bankowe i o tym NIE informuje.
Zaczyna sie robic taki burdel/balagan, ze bez tabelki lezysz.
No i system allegro tez leży 😞
tylko, że allegro wymaga zwrotu poprzez system płatności, a wtedy sprzedawca nie ma wyboru gdzie wysyła te pieniądze. Wracają tam, skąd przyszła płatność. Jeśli sam by sobie gdzieś tam dowolnie przelewał, to nie dostanie zwrotu prowizji, bo allegro nie widzi statusu tego zwrotu i według nich do niego nie doszło, więc to działanie mało sensowne z punktu widzenia sprzedającego.
@mikeza: jest sobie w Polsce duży sklep internetowy. Kasy brak. Zalozylem spor, okazalo sie, ze sklep zwrocil $$ przelewem bankowym.
Piszę @ w tej sprawie (ze wyslalem drukowane odstapie od umowy z zaznaczonym zwrotem na karte) a jakaś pańcia mi odpisała: no jesli chciał pan pieniadze na karte to POWINIEN pan nam to napisac.
Odpisałem jej żeby się nie ośmieszała.
ale to jest forum allegro i rozmawiamy o zwrotach allegro, a nie jakiegoś sklepu internetowego.
@mikeza: ten wielki sklep internetowy sprzedaje NA allegro i zakupu dokonałem poprzez allegro i zwrot towaru który nie dzialal wlasciwie dokonalem poprzez allegro.
jestem jeszcze w miare sprawny umyslowo i wiem gdzie piszę.
to jest to dla mnie irracjonalne działanie, bo nie dostają w tym momencie zwrotu prowizji. dokonując przelewu poza systemem działają na swoją szkodę.