anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przegląd zwrotów

Kategorie
kupujący
kupujący 1037
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
350
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Przegląd zwrotów

Client:74686919
#8 Zapaleniec#

W tej chwili jak zwracam produkty, nie ma miejsca w ramach Allegro, żeby sprawdzić, czy sprzedający zlecił zwrot środków czy nie. Otrzymuję tylko e-mail z automatycznie generowaną wiadomością i na podstawie tego mam sobie trzymać tabelę, gdzie będę wpisywał zakończone zwroty.

Jeżeli jest e-mail automatyczny, to oznacza, że system Allegro o tym wie i wystarczy tylko tę informację wyświetlić w jednym miejscu. Najlepiej w postaci listy oczekujących zwrotów z automatycznym przepisaniem stanu w momencie zlecenia środków od sprzedającego.

Jeżeli w tej chwili nie wpiszę sobie dokładnie w momencie zwrotu informacji o tym, że mam oczekiwać na zwrot pieniędzy, może zdażyć sie, że przeoczę przypadek, kiedy nie będą one zwrócone. Od systemu Allegro otrzymuję tylko e-mail o dokonaniu zwrotu, ale nie o niedokonaniu, więc nie ma informacji o brakującym zwrocie.

3 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@Client:74686919 Cześć 🙂 Zweryfikowałam tę sprawę i w zakładce Kupione masz możliwość wyboru filtra "Zwroty":

ko_alka_0-1668509476464.png

Po wybraniu filtra na stronie pojawią się wszystkie zwrócone zamówienia. Po przejściu do szczegółów konkretnego zamówienia wyświetli się informacja, czy zwrot pieniędzy został zlecony przez Allegro Finanse. 

Zrzut ekranu 2022-11-15 o 11.52.06.png

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

No niestety... to tak dobrze nie działa.

Jeśli sprzedający robi zwrot przelewem bankowym i nie informuje o tym to trzeba marnować swój czas i sprawdzać historię transakcji.

Aktualnie często się zdarza, że sprzedający NIE zwracają pieniedzy w terminie sami od siebie. Czesto jak minie 21 dni od odebrania przesylki przez sprzedajacego musze zakladac dyskusje. Zdarzaja sie ludzie ktorzy nie oddaja pieniedzy od 30-60 dni.

Twierdzenie zaś sprzedajacego, ze nie mogl zwrocic na karte bo cos tam i mam mu podac numer konta bankowego jest po prostu żałosne. Ciekawe po co podawany jest nr konta w elektronicznym odstąpieniu od umowy.

Dlaczego JA to musze wszystko pilnowac?
Ktoś powinien ponosic konsekwencje za takie akcje tym bardziej, ze to sprzedajacemu swiadomie przybywa pieniedzy. Nie wiem czy to nie podpada pod jakiś prokuratorski zarzut.

JabberPower
#7 Wielbiciel#

Notorycznie zdarza się, że sprzedawcy nawet po dłuższym czasie nie rozliczają zwrotów i nie oddają środków, a sprawy trzeba wyjaśniać osobiście. Brak możliwości sortowania w zakładce "zwroty" po ich statusie bardzo utrudnia wychwycenie takich sytuacji, a regularne obserwowanie statusu wszystkich zwrotów jest problematyczne - trzeba wszystkie przeglądać ręcznie i prowadzić własne notatki, do którego dnia sprawdzało się zwroty. 

Możliwość filtrowania zwrotów na "zakończone" i "oczekujące" rozwiązałaby problem. 

oznacz moderatorów