Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
12.06 dokonałem zakupu, 13.06 wysłałem należność, do 29.06 pieniądze nie dotarły do sprzedającego. Co się dzieje?! Całkowity brak informacji! Zdaję sobie sprawę, że w razie niemożliwości zrealizowania transakcji pieniądze odsyłacie sprzedającemu, ale takie działanie powoduje dodatkowe koszty związane z wysyłką oraz podkopuje zaufanie sprzedających do mojej osoby. Zaznaczam, że to nie jest pierwszy taki przypadek.
@wiech2110 zakładam , że był To przelew tradycyjny z nieprawidłowo wpisanym tytułem przelewu , czyli gdzie leży błąd ? w systemie allegro , u sprzedawcy NIE !! , albo Ty walnąłeś się wypełniając przelew lub ktoś komu zleciłeś wykonanie usługi . Już wiesz gdzie szukać winnych to ,, DO BOJU !!!,,
Tak, przelew tradycyjny na druku wygenerowanym przez program... W ten sposób płacę już od wielu lat i dopiero w ostatnim czasie zaczęły pojawiać się problemy.
Jaki to był przelew, gdzie wysłałeś. Powinieneś udać się tam skąd wysłałeś w celu wyjaśnienia.
@wiech2110 bardzo proszę o potwierdzenie czy chodzi o zamówienie nr 421fc541-ea7e-11ec-8707-5b28403a5ee7? Czy dziś ponowiłeś płatność? Dopytuję, ponieważ z informacji w systemie wynika, że płatność została zainicjowana dziś rano.
Tak, dziś wysłałem ponownie. Wystarczyłoby przesłać wcześniej informację o tym, że jest jakiś problem i nie byłoby sprawy.