Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Niemalże od zarania, po dokonaniu zakupu, przekierowanie na stronę banku odbywało się na komputerze. Ostatnio jednak przekierowanie do banku staje się aktywne poprzez aplikację w telefonie. Nie przypominam sobie, bym zmieniał jakiekolwiek ustawienia. Co jest powodem zmiany i w którym miejscu należałoby dokonać korekty ustawień, by przywrócić przekierowanie do poprzedniej wersji?
Pozdrawiam.
@kszychol Jeżeli masz wybraną metodę płatności to przekierowuje do banku, automatycznie. U mnie działa, sprawdziłem.
Nooo, to raczej jest oczywiste 🙂 Ale chodzi o to, że nie chcę dokonywać płatności w telefonie, a takie właśnie przekierowanie jest u mnie "nowością" od dwóch ostatnich zakupów.
@kszychol Ale co Ty z tym telefonem? Odstaw go. Na komputerze klikasz Kup teraz, potem wybierasz dostawę i płatność, następnie klikasz Kupuję i płacę, po czym jesteś przekierowany do banku. Tak to ma działać bez żadnego telefonu.
Tak działało. Dzisiaj dokonywałem zakup (jak zazwyczaj od 15 lat), klikam na "Kup teraz", i owszem, jestem przekierowany do banku. Ale płatność uruchamia mi się w telefonie, a nie w komputrze. I w tym cała rzaecz.
@kszychol No to jakiś dziwoląg Ci się zrobił 🙂 To nie jest normalne. A gdybyś wyłączył ten telefon? Pisz do Allegro na czacie i to wyjaśnij tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e2e1f990-74d6-4bea-9b5c-a408bde7983d
I dlatego też próbuję tego dziwoląga się pozbyć 😉 Przed następnym zakupem wg sugestii wyłączę fona. Boję się tylko, że może zdarzyć się sytuacja, że dokonam zakupu, a nie uiszczę stosownej opłaty. Kolejnym krokiem jest odinstalowanie apki banku z telefonu 🙂
@kszychol A jak się wylogujesz na telefonie?
Obadam to przy następnym zakupie.
@kszychol Na komputerze też musi działać. Wyczyść lub zmień przeglądarkę. MI na komputerze dziś normalnie działało.