anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelewy24 - niezmieniający się status "płatność w toku"

MAMY ROZWIĄZANIE!
MisiekWP
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

wygrałam kilka aukcji u jednego Sprzedającego i od wczoraj próbuję za nie zapłacić przelewem bankowym przez Przelewy24, ale cały czas jest status "płatność w toku". Kilka razy anulowałam płatność i dokonywałam ponownej zapłaty, ale za każdym razem jest ta sama sytuacja - pozostaje status "płatność w toku". Nigdy wcześniej nie miałam czegoś takiego. Czy jest jakiś problem z płatnościami?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#

Tak płatność z reguły trwa chwilę ale wg zasad może do końca następnego dnia roboczego.

oznacz moderatorów
Client:84119627
#8 Zapaleniec#

Witam. Moje płayności nie przechodzą. 

Od chyba lisyopada czy października zeszłego roku. Mimo dokonania przelewu prawidłowo na koncie w banku. Tak z aplikacji jak i z komputera. Również z kompa w pracy. Moja żona na swoim koncie ma ten sam problem. Nie wiem po co mam smarta kupionego skoro muszę kupować na stronach sprzedawców zamiast na allegro od kilku miesięcy.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:84119627 Widzę, że wszystkie płatności, które się nie powiodły na Twoim koncie są wykonywane z rachunku z Alior Banku. Czy podczas prób płatności na ekranie pojawiają się jakieś komunikaty? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:84119627
#8 Zapaleniec#

Witam.

Oczywiście. Jest komunikat: Płatność w toku, a potem, nie powiodła się.

W banku wszystko jest ok. Wpisane kody i przekerowanie na stronę allegro z informacją, że dokonano płatności. Tyle, że kwota nie opuszcza konta. 

Żona ma konto w innym banku ale problem ma ten sam.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:84119627 Postaramy się pomóc i skonsultować z operatorem płatności co tutaj powoduje problem, ale potrzebujemy więcej informacji dotyczących Twojego konta oraz zrzutów ekranu, dlatego napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MisiekWP Nie, nie odnotowaliśmy takich problemów, ale spróbuj proszę anulować tę płatność i ponowić ją na innym urządzeniu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
MisiekWP
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za radę. Zalogowałam się na innym urządzeniu, użyłam innej przeglądarki i zapłaciłam z innego banku - praktycznie od razu pojawił się status "zakup opłacony".

Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia! 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MisiekWP Cieszę się, że tym razem się udało 🙂 Na przeglądarce, na której występowały problemy, spróbuj wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:84119627
#8 Zapaleniec#

U mnie pojawił się ten problem kilka miesięcyy temu. Na koncie żony także. Mamy różne konta. Jabużywam aplikacji na telefonie i kompa. Ona tylko kompa. A problem istnieje.

oznacz moderatorów
Client:84119627
#8 Zapaleniec#

Jeśli nie kupujesz na aukcji to możesz tak jak ja poświęcić chwilę i znaleźć towar na stronie sprzedawcy. Bywa taniej a dostawą można dogadać skoro allegro nie działa.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów