Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
wygrałam kilka aukcji u jednego Sprzedającego i od wczoraj próbuję za nie zapłacić przelewem bankowym przez Przelewy24, ale cały czas jest status "płatność w toku". Kilka razy anulowałam płatność i dokonywałam ponownej zapłaty, ale za każdym razem jest ta sama sytuacja - pozostaje status "płatność w toku". Nigdy wcześniej nie miałam czegoś takiego. Czy jest jakiś problem z płatnościami?
Tak płatność z reguły trwa chwilę ale wg zasad może do końca następnego dnia roboczego.
Witam. Moje płayności nie przechodzą.
Od chyba lisyopada czy października zeszłego roku. Mimo dokonania przelewu prawidłowo na koncie w banku. Tak z aplikacji jak i z komputera. Również z kompa w pracy. Moja żona na swoim koncie ma ten sam problem. Nie wiem po co mam smarta kupionego skoro muszę kupować na stronach sprzedawców zamiast na allegro od kilku miesięcy.
@Client:84119627 Widzę, że wszystkie płatności, które się nie powiodły na Twoim koncie są wykonywane z rachunku z Alior Banku. Czy podczas prób płatności na ekranie pojawiają się jakieś komunikaty?
Witam.
Oczywiście. Jest komunikat: Płatność w toku, a potem, nie powiodła się.
W banku wszystko jest ok. Wpisane kody i przekerowanie na stronę allegro z informacją, że dokonano płatności. Tyle, że kwota nie opuszcza konta.
Żona ma konto w innym banku ale problem ma ten sam.
@Client:84119627 Postaramy się pomóc i skonsultować z operatorem płatności co tutaj powoduje problem, ale potrzebujemy więcej informacji dotyczących Twojego konta oraz zrzutów ekranu, dlatego napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy.
@MisiekWP Nie, nie odnotowaliśmy takich problemów, ale spróbuj proszę anulować tę płatność i ponowić ją na innym urządzeniu.
Dziękuję za radę. Zalogowałam się na innym urządzeniu, użyłam innej przeglądarki i zapłaciłam z innego banku - praktycznie od razu pojawił się status "zakup opłacony".
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!
@MisiekWP Cieszę się, że tym razem się udało 🙂 Na przeglądarce, na której występowały problemy, spróbuj wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną.
U mnie pojawił się ten problem kilka miesięcyy temu. Na koncie żony także. Mamy różne konta. Jabużywam aplikacji na telefonie i kompa. Ona tylko kompa. A problem istnieje.
Jeśli nie kupujesz na aukcji to możesz tak jak ja poświęcić chwilę i znaleźć towar na stronie sprzedawcy. Bywa taniej a dostawą można dogadać skoro allegro nie działa.
Pozdrawiam