anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przepraszam zamówiłam wczoraj słuchawki

Client:102331856
#7 Wielbiciel

Przepraszam zamówiłam i zapłacołam wczoraj za słuchawki bezprzewodowe dokanałowe Manta RYTMO.

Mam pytanie :czy otrzymam przesyłkę dziś. Pisałam do alegro sms z prośbą o przekierowania mi na adres pod którym przebywam obecnie.

Jeśli nie bidzie to możliwe : chciała to anulować tym samym prosiła bym o zwrot pieniędzy, ponieważ mam możliwości kupić je w sklepie stacjonarnym. 

  • Ożarowska Jola                   
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:102331856 Wejdź w szczegóły tego zamówienia i kliknij ZWRÓĆ ZAKUP.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:102331856 widzę, że przewidywany czas dostawy dla tego zamówienia to 3 czerwca. 

Jeżeli zależy Ci na przekierowaniu paczki, to najlepiej będzie skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym. Zrobisz to w zakładce Moje zakupy -> szczegóły zakupu -> zapytaj o zakup.

Dodam też, że nie ma możliwości skontaktowania się z nami przez SMS - można napisać do nas lub zamówić rozmowę telefoniczną przez formularz kontaktowy. Jednak nie mamy możliwości przekierowania przesyłki. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów