Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przepraszam zamówiłam i zapłacołam wczoraj za słuchawki bezprzewodowe dokanałowe Manta RYTMO.
Mam pytanie :czy otrzymam przesyłkę dziś. Pisałam do alegro sms z prośbą o przekierowania mi na adres pod którym przebywam obecnie.
Jeśli nie bidzie to możliwe : chciała to anulować tym samym prosiła bym o zwrot pieniędzy, ponieważ mam możliwości kupić je w sklepie stacjonarnym.
@Client:102331856 Wejdź w szczegóły tego zamówienia i kliknij ZWRÓĆ ZAKUP.
@Client:102331856 widzę, że przewidywany czas dostawy dla tego zamówienia to 3 czerwca.
Jeżeli zależy Ci na przekierowaniu paczki, to najlepiej będzie skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym. Zrobisz to w zakładce Moje zakupy -> szczegóły zakupu -> zapytaj o zakup.
Dodam też, że nie ma możliwości skontaktowania się z nami przez SMS - można napisać do nas lub zamówić rozmowę telefoniczną przez formularz kontaktowy. Jednak nie mamy możliwości przekierowania przesyłki.