Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę zrozumieć tej sytuacji. Wysyłam paczkę w pełni spełniającą warunki gabarytowe, żaden z wymiar nie jest przekroczony, paczkę można było swobodnie wsunąć do skrytki. Ktoś akurat musiał ją tak umieścić na samym końcu boxu i to pod kątem 90 stopni, tak, że kobieta która dokonała zakupu i chciała ją odebrać - nie może sobie poradzić z jej wyciągnięciem. Jaki jest cel takich działań? Pomijając to, że paczka nie trafiła do wskazanego paczkomatu, tylko według relacji kupującej - do znacznie bardziej oddalonego (były jakieś problemy z dostarczeniem.
Cześć @mczerwinski3, dziękuje za zgłoszenie.
Podaj proszę jakiego zamówienia to dotyczy lub podaj proszę numer przesyłki.
Zbadamy tą sprawę.
Numer przesyłki: A0022QOJA7
Dziękuje bardzo @mczerwinski3, sprawa została zgłoszona.
Czy na pewno? Mija kolekny tydzień, a Allegro nie zrobiło nic konstruktywnego w temacie, jest to dla mnie niepojęte.
@mczerwinski3 z tego co widzę, sprawa została ponownie zgłoszona.
Nie mogę pojąć tego, co się wokół sprawy dzieje, to jakiś horror. Uporządkujmy - wysyłam paczkę do osoby chorej, niemobilnej, osoba ta otrzymuje paczkę do zupełnie innego paczkomatu. Paczka jest tak włożona, że nawet ja miałbym problem z jej wyciągnięciem chociaż mam 1,8 metra wzrostu. W końcu przesyłka trafia z powrotem do mnie. Ale teraz największy hit - chcąc jakoś wynagrodzić Kupującej niedogodności (delikatnie mówiąc) - sam deklaruję się, by osobiście tej Pani dostarczyć paczkę tłumacząc, że przesyłka poza Allegro jest droga. Ta wiadomość (godna super-sprzedawcy, w dodatku odciążająca Allegro od kłopotu rozwiązania problemu) jest ocenzurowana, nie trafia do nadawcy a mi Państwo grozicie, że zostanę usunięty z programu super-sprzedawcy. O co chodzi? Co jest złego w tym, że chciałem sam dostarczyć paczkę - dlatego ta informacja nie miałaby trafić do odbiorcy? Finał jest taki, że Kupująca skorzystała z usługi wysyłki i poniesie dodatkowe koszty. Jak Państwo widzicie - jestem bardzo skory do współpracy chcąc wręcz pomóc Państwu w rozwiązaniu problemu. Ale jeżeli tak to ma wyglądać jak to widzę - bardzo proszę w trybie pilnym wynagrodzić Kupującej wszelkie straty - bezwzględnie - jeżeli mamy - ja i Państwo wyglądać wiarygodnie w oczach naszego klienta - musi być pokryty kosz