Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, piszę, ponieważ zakupiłam produkt, w którym nie ma możliwości śledzenia przesyłki - do tego sprzedawca usunął sklep. Nie odpisuje mi na wiadomości z prośbą o numer przesyłki. Nic już nie ma w ofercie. Obawiam się, że trafiłam na oszustwo.
Z tego co widzę, firma jest z Chin, czyli przesyłka może jeszcze iść. Tak czy siak czuje jakiś niepokój. W razie czego jak mogę prosić o zwrot pieniedzy jeśli faktycznie nie przyjdzie przesyłka?
Rzadko kiedy robie zakupy przez allegro, więc nie ogarniam za bardzo sporów itp.
Z gory dziekuje za informację.
@AsiuIka na razie nie masz powodów do niepokoju, bo mimo, że sprzedający ma w tej chwili zawieszone konto przewidywany czas dostawy Twojego zakupu to 19.01.2024 - 23.01.2024. Jeśli po tej dacie sytuacja się nie zmieni, możesz rozpocząć dyskusję z tym sprzedającym i poprosić go o wyjaśnienie sprawy. Sprzedawca ma wówczas 24 godziny na odpowiedź, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mogła poprosić Allegro o wsparcie. Na ten moment nie masz się czego obawiać, dokonałaś zakupu na Allegro, więc nie zostawimy Cię bez pomocy.
Dziękuję pięknie za informację! Trochę odetchnęłam z ulga 🙂
@AsiuIka i bardzo dobrze. Tak jak pisałam wcześniej jeśli sytuacja nie zmieni się po 23.01.2024 r. możesz napisać też tutaj, pomożemy i wskażemy co dalej 🙂