Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
1 kwietnia dokonałem zakupu od firmy Polestar- Ltd, następnego dnia dostałem maila od przewoźnika (DHL) odnośnie otrzymania elektronicznych danych przesyłki od firmy LEJDI GRAND - DZMITRY DUBINETS. Przesyłka nigdy nie trafiła do DHL. Nie jestem w stanie wyjaśnić problemu z dostawcą po przez dyskusję czy złożyć wniosku o rekompensatę bo numer zamówienia nie istnieje. Jak widać prawdopodobnie zostałem oszukany. Czy jest szansa w takiej sytuacji na odzyskanie pieniędzy? Czy Allegro jest w stanie coś pomóc, czy może pozostaje tylko zgłośić sytuację na policję?
Z góry dziękuję za pomoc 🙂
Teraz jest Allegro i Allegro Lokalnie. Sprawdź odpowiednie zakładki (kupione, sprzedane) tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne
Jak płaciłeś, przez Allegro, czy bezpośrednio na konto? To było Kup teraz, czy może tylko ogłoszenie?
Niestety pusto w obu zakładkach.
Dzięki
Jak płaciłeś, przez Allegro, czy bezpośrednio na konto? To było Kup teraz, czy może tylko ogłoszenie w Allegro Lokalnie?
Było kup teraz na zwykłym Allegro, a płaciłem poprzez PayU
Były już dziś zgłaszane problemy z zakładką Kupione i brakiem towarów po zakupie. Napisz do Allegro w tej sprawie, zakup zostanie przywrócony; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc Potem możesz korzystać z Dyskusji i POK.