Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mineły ponad 24godziny od zapłaty a przesyłka nadal ma status "W przygotowaniu" Co to oznacza, wina może leczeć po stronie sprzedającego czy po stronie dostawcy w tym przypadku Pocztex...?
@Client:105283257 jak masz numer paczki to sprawdź na stornie przewoźnika ? może na przygotowaną etykietę a nie nadał lub nadał a system nie zaktualizował ?
Otrzymano dane elektroniczne przesyłki | 2023-03-29 11:57
tak mam w Pocztex po wpisaniu numeru zamówienia |
Nigdy tak długiego czasu od takiego statusu do momentu nadania nie miałem, dlatego pytam
@Client:105283257 Być może sprzedający jeszcze nie nadał tej paczki — najlepiej napisz do niego bezpośrednio i dopytaj o status realizacji zamówienia. 🙂
@Client:105283257 A jaki czas wysyłki miał ustawiony sprzedający w zakładce "dostawa"?
To sprzedajacy odpowiada i to On powinien Ci dostarczyć niezbędne dane do przesyłki, jak minął czas to otwórz dyskusję.
@Client:105283257 Sprawdź ten czas wysyłki > nr. przesyłki dostałeś
@LEW433 ktoś tu nie czyta wpisów tylko "kopiuj, wklej" > otwieraj dyskusję
A gdzie była taka propozycja?🤔