Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka doszła. 36 części talerzy w tym 10 potluczonych. Co robić.?Protokol uszkodzenia podpisalam z kurierem. Że sprzedawca zero kontaktu. Pierwszy raz coś takiego mam. Myślałem że sprzedawca wystąpi o rekompensatę od przewożnika , a mi przysle brakujące talerze. Pomozcie
@1malinka Rozpocznij Dyskusję ze Sprzedawcą. To on odpowiada za przewoźnika. Wejdź w Kupione, Szczegóły Aukcji, i na samym dole masz Otwórz Dyskusję. Po 24h jak nie odpowie - mozesz poprosić pracownika Allegro o włączenie się do sprawy.
Dzięki bardzo 😉 . Otworzylam dyskusje .
@1malinka Hej malinka! Tak powinno być, choć pewnie przewoźnik się wykręci że nie było opcji "ostrożnie szkło" wykupionej. Z ciekawości ile przesyłka kosztowała?
Być może Sprzedający rozpatruje już Twoją reklamację. Nie wiemy kiedy wysłałaś.
Wysłałem wczoraj maila. Mieli się odezwać i cisza. Telefon ciągle zajęty
Proszę wszcząć dyskusję z allegro , jeśli sprzedający nie odpowiada , ja kupiłam czajnik porcelanowy niestety był uszkodzony nawet nie dużo ale jednak był źle zapakowany i się ukruszył , sprzedający oddał wszystkie pieniądze bez żadnych dyskusji łącznie z przesyłka i nie kazał odsyłać towaru i ta powinno być .
@1malinka Możesz po 14 dniach złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@1malinka Sprzedawca ma obowiązek dosłać Ci nieuszkodzony towar lub oddać całą wpłatę + koszt przesyłki zwrotnej po odesłaniu mu pozostałych przedmiotów. Nie musisz czekać na rozpatrzenie jego reklamacji w firmie kurierskiej. To on odpowiada przed tobą za uszkodzenia w transporcie. Masz wyżej podany link do Dyskusji, rozpocznij ją, tam złóż reklamację i w razie potrzeby poproś w niej o wsparcie Allegro.
Najgorsze że zero odpowiedzi . Wysłałem zdjęcie talerzy potluczonych i protokol szkody podpisany przez kuriera, i dalej cisza. Poczekam
W Dyskusji odpowie, ma taki obowiązek.
Witaj @1malinka,
wystaw sprzedającemu odpowiedni komentarz. Pole "OBSŁUGA KUPUJĄCEGO" dotyczy również kontaktu ze sprzedającym po zakupie. Zaznacz odpowiednią liczbę gwiazdek w tym i w pozostałych polach, a sprzedawca szybko się z Tobą skontaktuje. Rozpocznij dyskusję i nie zamykaj jej dopóki sprzedawca nie dopełni wszystkich swoich obowiązków.
Pozdrawiam.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!