Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem 15go Maja towar na allegro do dostawą allegro one , towaru nie otrzymałem mija 17dzien od zakupu. Dyskusja prowadzi do nikąd zarówno od strony pracownika allegro jak i sprzedającego. Dyskusja została zakończona bez mojej zgody !! Allegro Protect nie istnieje, kontakt z infolinią zamówiony na 20:30 został przez obsługę zignorowany !! Użytkownik od 23lat i to będzie ostatni rok !
Jak zakończona, Allegro kończy dyskusję albo po 30dniach albo jak został problem rozwiązany!
Normalnie - twierdzą, że to ja ją zakończyłem ! Tak samo jak twierdzą, że próbują realizować zamówione przeze mnie rozmowy z infolinią.
@asalik a masz numer paczki ? napisz coś więcej czy nadane, nie nadane, co sprzedawca w dyskusji odpisał ?
Zakupiłem 15-go maja z dostawą allegro one , towar nadany i go nie otrzymałem. Mija 17-dzien od zakupu jak sobie leży gdzieś w magazynie allegro one. Dyskusja prowadzi do nikąd zarówno od strony pracownika allegro jak i sprzedającego. Dyskusja została zakończona bez mojej zgody. Allegro Protect nie istnieje, kontakt z infolinią zamówiony ignorowany wielokrotnie. Korespondencja od strony reklamacji allegro i allegro one to już tasiemce tylko z przeprosinami to wszystko, a sprawa wisi jak wisiała. Generalnie co 2-a dni wmawiają mi, że wydany do doręczenia mimo iż w śledzeniu przesyłki widzę, że tak nie jest. W obecnej chwili tylko głuche telefony od strony infolinii
@asalik daj numer paczki ? z tymi paczkami w jakimś tam procencie są problemy, reklamację na zaginięcie można składać po 30 dniach od nadania, jedyne co możesz to odstąpić od umowy jak to zakup od firmy, odda Ci kasę jak paczka wróci lub jak stwierdzą zaginięcie 😞
@asalik numer paczki, przepisz bo zdjęcia nie widzimy za niską masz rangę 😞
nr listów się nie publikuje bo i niby po co - zobaczysz to co napisałem wyżej.
@asalik bo wiem jak sprawdzić bardziej szczegółowo historię 🙂 Numer listu to nie tajemnica, nie ma tam żadnych informacji identyfikujących 🙂
to się podziel, jak sprawdzić bardziej szczegółowo ?
Chodzi jemu o śledzenie!
wyżej wkleiłem raport z śledzenia.
Napisz do sprzedawcy prośbę o zgłoszenie reklamacji z tytułu opóźnienia w doręczeniu przesyłki (na chwilę obecną przesyłka jest opóźniona). Ewentualnie niech sprzedający zrzeknie się prawa do przesyłki na twoją rzecz i wtedy samemu możesz zgłaszać reklamację.
Na chwilę obecną nie jesteś stroną dla Allegro One. Twoje zgłoszenia są zamykane bez rozpatrzenia (podstawa prawna Rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej).
A jeżeli chodzi o terminy zgłaszania reklamacji usługi pocztowej to
- z tytułu opóźnienia - następny dzień roboczy po upływie gwarantowanego terminu doręczenia.
- z tytułu zaginięcia - nie wcześniej niż 30 dni od daty nadania, w przypadku usług powszechnych po upływie 14 dni od dnia nadania
- z tytułu utraty lub uszkodzenia zawartości - nie później niż 7 dnia od dnia odbioru, pod warunkiem że uszkodzenie nie było widoczne z zewnątrz
- z tytułu uszkodzenia przesyłki, które jest widoczne z zewnątrz - najpóźniej przed pokwitowaniem odbioru.
Liczymy dni kalendarzowe, a nie robocze (chyba że mowa o dniach roboczych).
Pisałem do sprzedawcy po tygodniu stwierdził tylko , że wybrałem "dziwnego kuriera" zatem moja wina. Nie poczuwa się do odpowiedzialności za paczkę i podjęcia jakichkolwiek działań.
@asalik napisał(a):
Pisałem do sprzedawcy po tygodniu stwierdził tylko , że wybrałem "dziwnego kuriera" zatem moja wina. Nie poczuwa się do odpowiedzialności za paczkę i podjęcia jakichkolwiek działań.
W sumie racja, allegro zmusza sprzedawców do udostępniania ich przewoźnika, a Ty masz zawsze wybór podczas składania zamówienia 😄