Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem u GLOBALVET karmę dla psa. Kurier przyjechał po ustalonym terminie twierdząc że nie zastał wcześniej nikogo w domu, co jest nie prawdą bo specjalnie czekaliśmy na niego. Przywiózł tylko część zamówionego towaru twierdząc że karton rozsypał się wcześniej a on taki odebrał w sortowni. Zgłosiłem sprawę sprzedającemu i polecono mi reklamować paczkę ponieważ kurier oznaczył ją jako odebraną. Firma kurierska reklamacjinie uwzględniła, twierdząc że wina leży po stronie sprzedającego gdyż źle zabezpieczył przesyłkę. Zostałem z ręką w nocniku, sprzedający nic nie zrobi bo odebrano (?), przewoźnik nie winny bo źle zabezpieczona a ja bez kasy i bez karmy. Rozmowę na allegro zakończyłem i poprosiłem o rozwiązanie przez allegro protect i też bez odzewu. Największą platforma w Polsce ma już wywalone na klientów.
Co robić?
@gczyzyk1 zakończyłeś dysksuję jako rozwiązaną, dlatego nie pojawił się odnośnik do Allegro Protect. Poprosiłam o wznowienie dyskusji i informacje w niej co dalej.