anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

PRZESYŁKA ZWROT -COVID pomocy

Idź do rozwiązania
#2 Obserwator#

Witam 

Zakupiłem 13 maja telefon Xiaomi MI9 z Chin i wczoraj dostałem wiadomość od sprzedawcy ,że nie może mi wyslać tej paczki ,bo cała logistyka u nich 'leży' ,chciałbym natychmiast zwrot pieniędzy ,bo są to bagatela nie małe pieniadze "1800zł!" jestem zielony w tych sprawach i nie wiem co mam zrobić ,żeby dostać zwrot gdzie pieniądze przesłałem już na konto.. POMOCY

Highlighted

Odp.: PRZESYŁKA ZWROT -COVID pomocy

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

To po prostu poproś sprzedawcę o zwrot. 

______________
Sołtys Allegro
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: PRZESYŁKA ZWROT -COVID pomocy

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

kupowanie fona (elektroniki) na allegro to nie jest najlepszy pomysł, tak rzeczę ja i @xyz96  🙂

___________________________________________________________________
ZANIM OCENISZ SPRZEDAJĄCEGO, WYPRÓBUJ DYSKUSJĘ ALLEGRO
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: PRZESYŁKA ZWROT -COVID pomocy

Idź do rozwiązania
#2 Obserwator#

dlaczego nie jest to najlepszy pomysl?

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: PRZESYŁKA ZWROT -COVID pomocy

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

bo zawsze jest opcja, że transakcja nie dojdzie do skutku, że przedmiot będzie używany, a allegro nie jest stroną w sprawie, więc sądowanie się o kasę będzie trwało np 2 lata, gdzie w tym czasie byś dołożył 200zł i odebrał fon w morelach lub xkom 🙂

___________________________________________________________________
ZANIM OCENISZ SPRZEDAJĄCEGO, WYPRÓBUJ DYSKUSJĘ ALLEGRO
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: PRZESYŁKA ZWROT -COVID pomocy

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

Sprzedawca po odstąpieniu od umowy powinien Ci niezwłocznie zwrócić wpłatę.

Odpowiedz
Ładowanie...