Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ESSOX69 a coś więcej szczegółów ?
@ESSOX69 Jakiś numer listu? jaki spedytor? dzwoniłeś na infolinie?
Bardzo mi przykro z tego powodu. Do czasu dostarczenia towaru do Ciebie - za przesyłkę odpowiada sprzedawca. Spróbuj skontaktować się z nim i wyjaśnić to nieporozumienie. Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z naszego wsparcia pozakupowego i porozmawiać ze sprzedającym w ramach dyskusji, do której możesz nas jako Allegro również zaprosić.
@ayo80 o ile był to zakup konsumencki 🙂 za mało danych żeby cokolwiek pisać 😞
Czyli prywatny mógłby wysłać gdzie chce?
@LEW433 a skąd wiesz co to za zakup i co zaszło, piszesz żeby napisać ?
Odniosłem się do wypowiedzi admina, która jest zbyt ogólna, nie znając szczegółów 😞
Tak samo wiem jak ty, a tylko zapytałem!
@ayo80 a może to przesyłka w ramach Allegro Delivery - allegro nie obiecywało, że bierze odpowiedzialność za przesyłki oraz kontakt z kupującym? xD
Jak podałeś prawidłowy adres dostawy to kontaktuj się ze sprzedającym.