Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak to jest jeśli sprzedający sprzedał coś nie zgodnego z tym co jest napisane, koszt przesyłki to 80zl, produkt 100 i chce to zwrócić to czemu kupujący ma ponosić koszty dostawy ? Czy można jakoś to zmienić ?
Zamówiłam kanapy do samochodu, jeszcze ich nie odebrałam, są za pobraniemoge ich nie odebrać ? Przejrzałam wszystkie zdjęcia i uważam że to nie są te kanapy do mojego samochodu. Co mogę zrobić. Sprzedający się upiera że będą pasować . Okej a jeśli nie będą i co wtedy . Koszt mojej przesyłki i zwrotu będzie droższy niż wartość produkty. Dlaczego to ja muszę ponosić koszty dostawy jeśli się okaże że umyślnie wprowadziłmie w błąd ?
@martyna919191 Jeśli otrzymasz towar niezgodny z opisem, będziesz go mogła reklamować. W przypadku uznanej reklamacji i decyzji o zwrocie pieniędzy, sprzedający powinien zwrócić Ci również koszty odesłania do niego przedmiotu.
A kto uznaje reklacje ? Jeśli on mi nie uzna reklamacji ?
@martyna919191 a czemu nie przejrzałaś tych zdjęć przed zakupem ? odbierz, sprawdź jak nie będą pasować to złożysz reklamację 🙂
Ja się na tym nie znam. Nie jestem mechanikiem. Był opis, kanapa i super. Zamówiłam. Dziś pokazałam znajomemu a on mi pow że ta kanapa nie jest od mojego samochodu, szukałam i znalazłam. Pisałam do sprzedającego i on się upiera. Wysłałam mu zdjęcia i on dalej swoje. moje nie powinny mniec otworów na pasy, a te mają. Jest inny kształt siedziska.
A już wysłał?
Tak wysyłał.
@martyna919191 Jeśli sprzedający upiera się, że pasować będą to odbierz przesyłkę i sprawdź to.
Poza tym... jeśli będą pasować a ty paczki nie odbierzesz to sprzedający nie dość, że będzie musiał ponieść koszt nadania - 80 zł - to również koszt powrotu (kolejne +- 80 zł) więc będzie w plecy 160 zł...
Jeśli natomiast okaże się, że pasować nie będzie to składasz reklamację - masz pomoc allegro itd. więc nie masz się czego obawiać.
No dobrzew. Wszystko rozumiem ale tam jest napisane że to ja będę musiała ponieść koszty dostarczenia kanapy do niego . To wtedy ja poniosę koszt 160zl. Wysłałam mu zdjęcia nawet znalazłam od jakiego samochodu są te kanapy, pytałam mechanika i potwierdził.
@martyna919191 Mylisz odstąpienie od umowy z reklamacją.
Jeśli towar jest niezgodny z opisem to składa się reklamację a nie odstępuje od umowy.
Po uznanej reklamacji sprzedający ma obowiązek zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty.
Kolejna sprawa - nieodebranie przesyłki to będzie niewywiązanie się z zawartej umowy po Twojej stronie - wtedy to sprzedający będzie miał prawo domagać się od Ciebie zwrotu poniesionych kosztów.
Nie będą pasować bo to są dwie różne kanapy. Chce wiedzieć czy jeśli mam podstawę do tego żeby nie odbierac tej paczki to czy mogę. To nie jestoj błąd tylko jego.
@martyna919191 Pytam czy przesyłka jest w drodze? masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu? produkt na indywidualne zamówienie ? jeżeli tak to możesz odstąpić w każdej chwili.
Tak wyslana
@martyna919191 No niestety wg prawa powinnaś w tej sytuacji odebrać, ale nie musisz jej odsyłać na własny koszt jeżeli okaże się niezgodna z opisem, możesz udostępnić sprzedającemu kanapę i niech ją sobie odbierze jeżeli uzna żeby rozpatrzyć reklamację u siebie, poczytaj sobie o swoich prawach w Internecie, a nawet jak odsyłasz na reklamacje to po jej rozpatrzeniu sprzedający zwraca Ci koszt odesłania.
A czy mogę chcec zwrotów kosztów za tą przesyłkę?
Jeżeli złożysz reklamacje i sprzedający ją rozpatrzy to zwraca Ci koszty odesłania.
A jeśli jej nie uzna to co dalej ? Kupię, zapłacę, odeśle zapłacę i jak nie uzna.