Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moją paczkę transportuje Inpost, po nadaniu jej przez sprzedawcę paczka leżakowała sobie w oddziale ponad 24h zanim ruszyła dalej (dni robocze) więc paczka powinna dotrzeć w ciągu 24h do odbiorcy ale tak się nie stało. Inpost nie szanuje swoich klientów poszli w ślady dawnej Poczty Polskiej przyjmują paczkę na oddział potem rzucają paczke w kąt i leży tam dopuki sobie o niej przypomną lub klient się o nią upomni. Tak ma wyglądać szanowanie klienta przez Inpost? Poczta polska w usłudze kurierskiej Pocztex już nie magazynuje paczek po 24h tylko doręczają w ciągu 24h od momentu nadania, a Inpost co robi? Mają za dużo klientów i zaczęli ich olewać, a o jakiejkolwiek pomocy ze strony Inpostu można zapomnieć. Dorobili się więc zaczęli już olewać klientów. Nie polecam usług Inpost która przetrzymuje paczki, i niszczy je na oddziałach! Ostatni raz skorzystałem z usług Inpostu.
@daras0 poszukaj opinii o Allegro One Box na tym forum, a potem jeszcze raz i jeszcze raz.... i jak teraz wyglada Inpost?
To zależy od miejsca. W mojej lokalizacji obsługa One Box działa bez najmniejszego zarzutu i wszystko tym przewoźnikiem realizowane jest na czas.
@daras0 InPost ma 2 dni robocze regulaminowo, druga sprawa strajki w tym tygodniu i blokady dróg więc mogą być opóźnienia, sam mam jedną opóźnioną 😄
Z reguły 95 % paczek jest na drugi dzień ale czasem mają dzień poślizgu 🙂
Opóźnienie przez rolników? Paczka leży sobie w jednym miejscu w sortowni ponad 24h więc dotarła do sortowni bez problemu, gdzie następnie spędziła wczasy, zanim Inpost przekazał ją dalej! Jest to niestety ale brak szacunku do klienta.
Nie narzekaj na InPost, próbowałeś Allegro One?
Tak korzystałem z One i zero problemów przesyłki na czas.
@daras0 A z sortowni paczka jak miała trafić do celu, jak pełno było blokad?
Jakoś inne paczki trafiły do celu następnego dnia, moja niestety nie. Blokada oczywiście dla mojej paczki, dla reszty blokad nie było.
A tak na marginesie blokady były w środy, a inpost moją paczkę odebrał i dostarczył w czwartek na sortownie gdzie leżakowała sobie ponad 24h i wyruszyła w dalszą drogę dopiero w piątek późnym wieczorem.
@daras0 No tak, ale samochody transportujące paczki mają swoją pojemność. Jak przybyło więcej z powodu blokad, to nie każda paczka mogła załapać się na planowany transport, wtedy czeka na kolejne okienko. W wielu firmach kurierskich się z tym spotkałem na własnym przykładzie.
Bo to się po prostu zdarza. Błąd ludzki.
ktoś źle odłożył i nie pojechała tym samochodem
cAsami ktoś spakuje na inne auto i zwiedza kraj
to są pojedyncze przypadki.
@daras0 to się zdarza , marginalne przypadki jeśli chodzi o Inpost , zwykłe uszkodzenie etyliety spowoduje 1 dniowe opóźnienie , może kurier nie dopatrzył i została na smochodzie , przyczyn może być wiele , zakup na odległość to nie to samo co wzięcie z półki i rzucenie kasy kasjerowi , to ciąg wielu następujących po sobie zdarzeń , na każdym etapie może pójść coś nie tak . W przypadku Inpost to przypadki marginalne poniżej 1% , wertfikowałem szczegółowo One , ponad 30% nadanych przezemnie przesyułek dociera do klientow z opóźnieniem , więc nie narzekaj , 1 dzień to nic , dla One tydzień nie ruszona z miejsca paczka jest sprawą normalną .
n
...
1. nie sugeruj się 24 w nazwie.
2. czytaj regulaminy "Operator deklaruje doręczenie Paczki w dni robocze terminie deklarowanym D+1, co nie jest terminem gwarantowanym w rozumieniu prawa pocztowego. Terminy doręczeń określone w ust. 2 i 3 obowiązują pod warunkiem, że nadania Paczek za pośrednictwem Oddziału lub POP dokonano w danym dniu roboczym przed godziną 12.00, zaś bezpośrednio za pośrednictwem kuriera – w danym dniu roboczym przed godziną określoną w § 4 ust. 5 Regulaminu. Niedotrzymanie tych warunków wydłuża czas doręczenia o jeden dzień roboczy. "
3. w nazwiązaniu do 1: Pocztex 48 też ma doręczenie w 72 godziny, a 48 jest tylko picem na zachętę dla nieczytających!
Również dobrze inpost może napisać termin dostawy D+10 co nie jest terminem gwarantowanym. Klient ma płacić kupę pieniędzy za usługę w której nie ma żadnej gwarancji dostawy, a inpost taką paczkę może dostarczyć wtedy jak będzie miał ochotę. To jest celowe zachowanie przewoźnika tylko po to aby nie brać odpowiedzialności za gwarantowany termin dostawy. Klient ma płacić i cicho siedzieć, bo my (inpost) jesteśmy święci nie do ruszenia, liczy się kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Zero odpowiedzialności za dostawę i jakośc dostawy paczki, paczka może być uszkodzona zawartość paczki połamana, a inpost i tak się wyprze wszystkiego. regulaminem takich przewoźników czy allegro można się tylko podetrzeć bo są pisane tylko pod ich własne widzimisię, i z zerowym szacunkiem do klienta!
@daras0 Wszystkie firmy w regulaminach mają dłuższe czasy dostawy. Największy cyrk jest z Allegro One 😉 Te czasy w regulaminach są po to, by nie musieli wypłacać odszkodowań. Nie znam firmy z dostawami, która zawsze działa jak w zegarku. Niestety każde zdarzenia losowe zakłócają cały łańcuszek dostaw. Widać to szczególnie gdy z w tygodniu wystąpi jakiś dzień świąteczny z wolnym od pracy, to zakłócenia w terminach częste.
Inpost źle traktuje swoich klientów, niszczy paczki, i opóźnia dostawy, allegro od wszystkiego umywa ręce, to są święci ludzie którym wszystko wolno. Inpost i allegro są po jednych pieniądzach.
Inpost akurat źle nie działa. Może masz region gdzie brakuje im jakiegoś kuriera. Trzeba u nich zwracać uwagę na solidne pakowanie, bo rzucają paczkami ale czasy zwykle mają dobre.
Teraz strajk robi swoje. Właśnie ponawiam wysyłkę do klientki, której inpost dał radę paczkę dostarczyć, a ona przez strajk nie mogła jej odebrać, także różnie bywa...