Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Kupiłem na Allegro 4 przedmioty od 3 sprzedających, zapłaciłem, ale pojawił się jakiś lag na połączeniu Allegro z moim bankiem (Santander) i płatność nie została zaksięgowana przez serwis. Kliknąłem na przycisk "Ponów płatność" po czym ją anulowałem. Pieniądze (ok. 230zł) z mojego konta bankowego już wyszły na rachunek serwisu (-ID_TR=754675529-Allegro 983f17f1-4bc) jednak na przedmiotach w panelu "moje zakupy" wiszą one jako nieopłacone. Gdzie powinienem napisać aby transakcja została poprawnie zaksięgowana lub by zwrócono mi środki celem ponownego rozliczenia?
@tomsten86 Pieniądze wrócą do ciebie w ciągu trzech dni roboczych, możesz poczekać aż wrócą i zrobić zakup ponownie.
@tomsten86 Pieniądze z płatności anulowanej, nieudanej wrócą, możesz czekać na ich powrót, albo już teraz w zakładce Kupione ponowić płatność. Pieniądze zostaną pobrane po raz drugi i dotrą do sprzedawców. Nie kupuj przedmiotów ponownie, tylko ponów płatność.