anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przy kupowaniu pieniądze zostały przelane, a otrzymałem informację, że transakcja się nie powiodła

Client:49240352
#1 Nowicjusz#

przy kupowaniu pieniądze zostały przelane, a otrzymałem informację, że transakcja się nie powiodła 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49240352 jeśli chodzi o zamówienie nr d74703d0-9c22-11ed-bc4a-09904b7342bf to płatność ma status "nieudana" i została anulowana, środki wrócą na konto przypisane do BLIKa, którym opłaciłaś zakup w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. 
Jeśli zależy Ci na zamówieniu, ponów proszę płatność w tej zakładce.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak masz w zakładce "Moje zakupy" płatność nieudana to możesz kliknąć ponów płatność a tamte środki wrócą w ciągu 3dni tam skąd wyszły.

oznacz moderatorów