Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@maja463 Cześć. 🙂 Nie anulowałaś płatności do tego zamówienia. Na przyszłość zrobisz to w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Anulowałam dla Ciebie tę płatność i monety powinny wrócić na Twoje konto w formie kuponu w ciągu maksymalnie 24 godzin. 🙂
Anulowałam zakup w którym wymieniłam 10 monet .Chciałam ponow zakup,kwota nie obniżona o wym.monet
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź.Dużo dobrego na ŚWIĘTA ,pozdrawiam.
@maja463 Wzajemnie, pozdrawiam 🙂
Witam,niestety,do tej chwili monety nie wróciły na moje konto,proszę o pomoc w tej sprawie.
Napisane pomyłkowo ale życzenia zostają.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dziękuję za szybkie załatwienie mojego problemu.WESOŁYCH,POGODNYCH ŚWIĄT.