Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam zamówiłem cześć do samochodu która nie pasowała poinformowałem sprzedawce o fakcie w rozmowie tel miałem odczucie że sprzedawca zrobi wszystko aby nie zwrócić środków przed wysyłka postanowiłem nagrać film jak wygląda przedmiot tz że nie posiada żadnych uszkodzeń nagrany został również jak przedmiot jest pakowany sprzedawca odebrał paczkę i po godzinie wysłał mi wiadomość mms i sms że paczka i listwa jest uszkodzona i że to ja ponoszę odpowiedzialność i mam sobie zgłosić do kuriera ja mam wrażenie że sprzedawca sam uszkodził paczkę albo podłożył inna taka samą cześć z innej transakcji jak napisałem że mam film z pakowania i prześle przestał się odzywać
Witaj @tommy_mm2.
W opisanym przez Ciebie przypadku najlepiej będzie zrobić to, co radzi @LEW433 w tym temacie: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/co-mog%C4%99-zrobi%C4%87-%C5%BCeby-odzysk...
Tylko klikaj w linki podane w zielonej ramce, bo te wklejone przez @LEW433 prowadzą donikąd.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
🤣🤣🤣
@tommy_mm2 Masz prawo do rezygnacji (odstąpienia od umowy) i bardzo dobrze, że w tym przypadku sporządziłeś sobie dowód na stan przedmiotu w momencie odesłania. W tej chwili nie masz towaru i pieniędzy, więc zacznij od otwarcia sporu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zażądaj zwrotu całej wpłaty i odczekaj 24 godziny. Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć i wie, że Dyskusji przygląda się pracownik Allegro, więc prawdopodobnie nagle stanie się bardziej ugodowy. Gdyby było inaczej, poproś w sporze o pomoc Allegro.
W ostateczności, 14 dni od zakupu możesz wystąpić o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących. Wnioski są rozpatrywane średnio w czasie 7 dni;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Nie musisz zgłaszać sprawy na policję.