Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam problem z przesyłką, która od prawie tygodnia idzie do punktu odbioru w kiosku kolportera.
W historii przesyłki ostatni wpis to powtórne awizo.
Dzwoniłam już do kolportera, w którym przekierowano mnie na numer, którego oczywiście nikt nie odbiera.
Próbowałam skontaktować się ze sprzedającym, który stwierdził że powinnam się wybrać do punktu i zapytać dlaczego przesyłka nie dotarła.
Średnio chce mi się biegać przez miasto w taką pogodę, z resztą co może mi powiedzieć pani w kiosku.
Proszę o poradę.
@anna_aws Cześć. Mogę Cię prosić o nazwę punktu, miasto i ulicę?
@anna_aws Dziękuję. Paczkę posiada UPS. Salonik Kolporter był przepełniony - dlatego nie przyjął przesyłki. Przy następnej próbie punkt powinien przyjąć paczkę.
Dziękuję. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego może się zdarzyć.