anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Punkty Payback

MICHAL_CHUDY
#8 Zapaleniec#

Czy zdarzyło się komuś, że Allegro unikało naliczania punktów payback ? Za drobne transakcje może i tak, ale w przypadku większych kwot piszą dziwne wytłumaczenia, aby ich nie naliczyć !!! 

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

Knowhere
#21 Demiurg#

@JoTka111 Pozwól, że podrzucę Ci link do mojego wcześniejszego posta z tego wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/punkty-payback/m-p/61425/highlight/true#M...

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

zmichal3
#8 Zapaleniec#

Ja już miałem 2 razy identyczną jak tu opisujecie sytuacje i za każdym razem chodziło o zakupy powyżej 1000 zł. Z tego co czytam to chyba jest ich standardowa praktyka, naliczają tylko drobne zakupy z allegro. Swoją drogą szkoda, że na allegro nie da się wprowadzić na stałe nr karty payback, co uniemożliwiłoby tego typu praktyki (ma tak np booking)

oznacz moderatorów

zmichal3
#8 Zapaleniec#

No i po 2 miesiącach od zgłoszenia reklamacji w sprawie nienaliczenia punktów taka sama odpowiedź:

Z przykrością informuję, że zgłoszenie reklamacyjne o numerze 286931764 zostało rozpatrzone negatywnie przez naszego partnera.

Źródło dokonania transakcji było inne niż PAYBACK. Samo przekierowanie ze strony PAYBACK.pl do Allegro.pl nie jest wystarczające do zdobycia punktów. 

Przed zakupem dokonał Pan przekierowania ze strony PAYBACK, ale intencja dokonania zakupu została podjęta wcześniej. W ciągu ok. 24 godzin przed dokonaniem danego zakupu, serwis Allegro.pl analizuje zachowania swojego użytkownika i na tej podstawie przesyła informacje o przyznaniu punktów.

Zgodnie z informacją otrzymaną od Allegro.pl w Pana przypadku przyczyną braku zaliczenia zakupu na rzecz PAYBACK było:
-> google – kliknięcie w reklamę zakupionego produktu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii, wskutek czego następuje przekierowanie do serwisu Allegro i rozpoznanie użytkownika. Przekierowanie z reklamy do serwisu Allegro zostało dokonane na koncie przed dokonaniem zakupu i poprzedzało przekierowanie do Allegro z serwisu PAYBACK.
oznacz moderatorów

dkulak
#2 Obserwator#

Ja mam tak od dawna. Małe zakupy typu 100 zł nalicza ale większe już nie. Ostatnie 800 zł za destylator czy lego 1400 zł nie ma szans. Te same głupie odpowiedzi jak u reszty.

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Jak punkty się należały a ich nie przyznają to znaczy że ktoś je sobie przywłaszczył.

 

W markecie spożywczym nigdy nie miałam takich sytuacji, po zakupie wcześniej czy później punkty zawsze są.

oznacz moderatorów

zmichal3
#8 Zapaleniec#

Kwestia aż ktoś zada sobie trochę trudu i ruszy sprawę od strony prawnej. Niemniej jednak dziwi mnie najbardziej to, że allegro, które zawsze uważałem za firmę uczciwą i prokliencką nic nie chce z tym zrobić.

oznacz moderatorów

JoTka111
#7 Wielbiciel#

Zgłosilam tą sytuację do paybacku, żeby się przyjżeli partnerowi, który oszukuje, bo juz wszędzie na forach o tym piszą. Allegro wstydźcie się! Za kilka złotych firma , która jest tyle lat na rynku robi z siebie dziada.

oznacz moderatorów

dabox
#1 Nowicjusz#

tez nie naliczaja mi sie punty payback od kilku miesiecu. Rzeczywiscie 

w ciągu 24h przed zakupem ogladalem dany
przedmiot np. w wyszukiwarce internetowej lub bezpośrednio na stronie
allegro.pl/w aplikacji allegro czy też na podstawie otrzymanego
powiadomienia z Allegro/newslettera itp.

ale to jaks nowos bo kiedys tez ogladalem i sie naliczaly, trudno kupic bezx ogralania...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dabox za naliczanie punktów odpowiedzialny jest program Payback. My nie mamy dostępu do tych danych. Jeśli więc masz problemy dotyczące programu Payback, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Payback i podaj proszę numer oferty na Allegro.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:56185475
#7 Wielbiciel#

Mi od ponad poł roku nie nalicza żadnych punktów. Juz nawet nie pisze reklamacji bo szkoda czasu.Raz łaskawie dodali mi punkty "recznie" a tak to cisza. Odpisują żeby nie korzystać z ceneo, usunąć cookis itp- Nie pomoaga. Moze niech się zajmie tym jakiś UOKiK,albo niech nie łącza payback z allegro bo to po prostu nie działa.Szkoda naszego cennego życia na użeranie się z nimi za parę punktów

Pozdro

oznacz moderatorów

Admyn
#8 Zapaleniec#

Też tak myślę

oznacz moderatorów

Admyn
#8 Zapaleniec#

Uważam, że nie ma Pani racji. Zgadzam się, że nie macie dostępu do danych Payback, jednak kiedy składałem reklamację dotyczącą braku naliczeń, konsultantka Payback powiedziała, ze to Allegro nalicza punkty. Wysłałem do Payback wszystkie transakcje, a one zostały przesłane do Allegro, by po analizie Waszych fachowców odrzucić moje roszczenia i że to wyłącznie moja wina. Dodatkowo w regulaminie naliczeń punktów Allegro piszę, że naliczacie punkty po pobraniu prowizji od sprzedającego. Takich ja ja jest wielu, proponuj e poczytać do ludzie o Was piszą w internecie w sprawie punktów. Po przeanalizowaniu jednak za i przeciw rezygnuję z Payback. Nie chce mi się z Wami, napiszę wprost- użerać.

oznacz moderatorów

Admyn
#8 Zapaleniec#

Ostatnio złożyłem w Payback reklamację, ponieważ w czerwcu 2022 roku (nie zwracałem na to uwagi)  Allegro przestało mi naliczać punkty mimo, że zawsze w ten sam sposób robię zakupy. Do tego czasu punkty naliczano przy, praktycznie, każdym zakupie. Nie rozumiem tylko co znaczy, że "W ciągu ok. 24 godzin przed dokonaniem danego zakupu, serwis Allegro.pl analizuje zachowania swojego użytkownika i na tej podstawie przesyła informacje o przyznaniu punktów." To nie jest normalne. Często znajduję produkty na Allegro, daję do obserwowanych. Kiedy chcę je kupić loguję się do Payback, klikam na Allegro lub kupon, przekierowuję mnie na Allegro loguje się i kupuje produkty z obserwowanych. Uważam, że cokolwiek bym zrobił to będzie źle, a brak naliczeń to działanie celowe. Robią wszystko, aby tych punktów nie naliczyć. Uważam, że Payback na tym traci i powinien sobie poważnie porozmawiać z Allegro. Osobiście u mnie transakcje są czyste i nie wiem co musiałbym zrobić, aby te punkty zostały mi naliczone. Nie mam jednak zamiaru użerać się z Allegro, ale uważam, że jest to jedyna firma, która tak postępuje. Z innymi takich problemów nie ma. Dotychczas myślałem, że to moja wina, ale przeglądając internet zobaczyłem, że jest to problem masowy. Niestety nie mogę tego nazwać inaczej, jak tylko kombinatorstwem. A z Payback`iem jestem już dobre kilkanaście lat.

Z przykrością informuję, że zgłoszenie reklamacyjne o numerze
312193523 zostało rozpatrzone negatywnie przez naszego partnera.
> 
> Źródło dokonania transakcji było inne niż PAYBACK. Samo
przekierowanie ze strony PAYBACK.pl do Allegro.pl nie jest wystarczające
do zdobycia punktów. 
> 
> Przed zakupem dokonał Pan przekierowania ze strony PAYBACK, ale
intencja dokonania zakupu została podjęta wcześniej. W ciągu ok. 24
godzin przed dokonaniem danego zakupu, serwis Allegro.pl analizuje
zachowania swojego użytkownika i na tej podstawie przesyła informacje o
przyznaniu punktów.
> 
> Zgodnie z informacją otrzymaną od Allegro.pl w Pana przypadku
przyczyną braku zaliczenia zakupu na rzecz PAYBACK było:
> -> google – kliknięcie w reklamę zakupionego produktu lub
podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii, wskutek czego
następuje przekierowanie do serwisu Allegro i rozpoznanie użytkownika.
Przekierowanie z reklamy do serwisu Allegro zostało dokonane na koncie
przed dokonaniem zakupu i poprzedzało przekierowanie do Allegro z serwisu
PAYBACK.
> -> notification – kliknięcie w powiadomienie dotyczące
przedmiotu
lub podobnego przedmiotu
> umieszczonego w tej samej kategorii w aplikacji mobilnej Allegro lub
na stronie Allegro.pl.
> -> direct – przeglądanie strony przedmiotu lub podobnego
przedmiotu
umieszczonego w tej
> samej kategorii przed jego zakupem i przed przekierowaniem do serwisu
Allegro z serwisu
> PAYBACK;
> 
> Zachęcam do zapoznania się z punktem 1. "Naliczanie
punktów" na
stronie www.payback.pl/zasady-online, gdzie dokładnie opisane są zasady
dotyczące zbierania punktów za zakupy w sklepach online, również w
serwisie Allegro.pl.
> 
> Rozumiem, że sposób przypisywania punktów PAYBACK za zakupy w
serwisie Allegro.pl może wydawać się skomplikowany, a warunków
decydujących o ich naliczeniu jest wiele. 

> Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pana
zrozumieniem, a zbieranie punktów w przyszłości, również poprzez
zakupy w serwisie Allegro.pl, będzie dla Pana łatwiejsze i bardziej
satysfakcjonujące.
> 
> Pozdrawiam,
 ************

 

oznacz moderatorów

zmichal3
#8 Zapaleniec#

Czyli nic się nie zmieniło i Payback wciąż działa w ten sam nieuczciwy sposób. Ja dałem sobie spokój z tymi punktami, zresztą wystarczy przeliczyć jakie to w sumie grosze są w tych punktach. Szkoda nerwów. Poza tym przecież tu chodzi też o zbieranie naszych danych osobowych itp. Więc jak mam w 2 lata uzbierać punktów na nagrodę za 100zł i przy okazji udostępniać nie wiadomo komu dane o moich preferencjach zakupowych, a w dodatku boksować się o każdy punkt to ja podziękuję.

oznacz moderatorów

gt82
#8 Zapaleniec#

i najciekawsze jest to że nie naliczane są te  w wiekszej ilości.Jak się trafi kupon x8 i zakupy za 1000zł to zapomnij że naliczą.szykuj się na reklamacje.Ale te po 15 pkt wchodzą zawsze :)Też mam juz tego dość.Czekam na wygaszanie,wywalam wszystkie i piszę o zamknięcie mojego konta ze zmianą zgód marketingowych i usunięcie danych osobowych...

oznacz moderatorów

gt82
#8 Zapaleniec#

a może trzebaby było sprawę w UOKiKu poruszyć..

oznacz moderatorów

scorp2
#1 Nowicjusz#

Wszyscy tylko mówią że trzeba to zgłosić do UOKiKu. Tylko czy ktoś to zrobił?

 

oznacz moderatorów