anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Punkty Payback

MICHAL_CHUDY
#8 Zapaleniec#

Czy zdarzyło się komuś, że Allegro unikało naliczania punktów payback ? Za drobne transakcje może i tak, ale w przypadku większych kwot piszą dziwne wytłumaczenia, aby ich nie naliczyć !!! 

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

pinsplash
#21 Demiurg#

@MICHAL_CHUDY Tzn - co Ci napisali?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

MICHAL_CHUDY
#8 Zapaleniec#

Poniżej info .... 

Z przykrością informuję, że zgłoszenie reklamacyjne o numerze
(numer usunąłem)  zostało rozpatrzone negatywnie przez naszego partnera. 

Powód odrzucenia reklamacji:  Punkty za zakupy dokonane w sklepie online
allegro.pl, nie mogą zostać naliczone ponieważ zgodnie z informacją
uzyskaną od Partnera, mimo że finalizując zamówienie dokonał Pan
transakcji za pośrednictwem strony payback.pl to Allegro zarejestrowało
tę transakcję jako przypisaną do innego kanału sprzedaży. 

Wynika to z faktu że w ciągu 24h przed zakupem mógł Pan oglądać dany
przedmiot np. w wyszukiwarce internetowej lub bezpośrednio na stronie
allegro.pl/w aplikacji allegro czy też na podstawie otrzymanego
powiadomienia z Allegro/newslettera itp. 

 Dodam tylko, że zawsze dokonuję zakupów w taki sam sposób, a ta konkretna transakcja była na dość dużą kwotę dodatkowo był kupon promocyjny x 5 punktów.

Na forach znalazłem kilka takich przypadków i daje mi to do myślenia !!!!

oznacz moderatorów

babraczka
#7 Wielbiciel#

Proponuję połączyć siły, na fejsie znaleźć innych oszukanych, nagłośnić temat i dowalić oszustom.

oznacz moderatorów

djlb
#7 Wielbiciel#

no to macie kolejnego gościa.Allegro nie nalicza mi punktów od sierpnia. 

oznacz moderatorów

waldekosa
#7 Wielbiciel#

U nie było podobnie, tłumaczenie jeszcze lepsze:

"Źródło dokonania transakcji było inne niż PAYBACK. Samo przekierowanie ze strony PAYBACK.pl do Allegro.pl nie jest wystarczające do zdobycia punktów.

Przed zakupem dokonał Pan przekierowania ze strony PAYBACK, ale intencja dokonania zakupu została podjęta wcześniej. W ciągu ok. 24 godzin przed dokonaniem danego zakupu, serwis Allegro.pl analizuje zachowania swojego użytkownika i na tej podstawie przesyła informacje o przyznaniu punktów.

Zgodnie z informacją otrzymaną od Allegro.pl w Pana przypadku przyczyną braku zaliczenia zakupu na rzecz PAYBACK było:
-> direct – przeglądanie strony przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii przed jego zakupem i przed przekierowaniem do serwisu Allegro z serwisu
PAYBACK;"

Nie pierwszy raz miałem taki przypadek. Dodam, iż nie mam AdBloka, nie korzystam z Ceneo i innych porównywarek cenowych. Choć w osłupienie wprawił mnie tekst, że nie naliczają punktów ze względu na  "przeglądanie strony przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii przed jego zakupem i przed przekierowaniem do serwisu Allegro z serwisu PAYBACK ".

oznacz moderatorów

dabox
#1 Nowicjusz#

dzieki za wyjasnienie, teraz rozumiem, pewnie byly jakies zmiany w regulaminie , dodatkowe restrykcje

oznacz moderatorów

Admyn
#8 Zapaleniec#

Zachowują się tak, jakby samochody rozdawali, a tu marniutki 1 pkt. za 5 zł. Wstyd!

oznacz moderatorów

Admyn
#8 Zapaleniec#

Standardowy tekst z którego nic nie wynika. Payback do roboty! Allegro ciągle robi ten sam numer, a Wy nic!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MICHAL_CHUDY Nie widzę na Twoim koncie korespondencji w tej sprawie, więc nie mogę się odnieść do kwestii tłumaczeń, którą poruszasz.

Żeby punkty zostały naliczone, zakupy musisz rozpocząć na stronie Payback - być może właśnie tego zabrakło. Zachęcam Cię do zapoznania się z informacjami dostępnymi na naszej stronie informacyjnej.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

babraczka
#7 Wielbiciel#

Dokonałem zakupu za 8000 zł i otrzymałem z PayBack taką samą odpowiedż. Przekazałem ją z prośbą o pomoc do allegro, które ponoć jest za to odpowiedzialne. Niestety jak dotąd brak odpowiedzi.

Ponieważ NIGDY nie odpuszczam oszustom, przekazuje sprawę do sądu.

oznacz moderatorów

MICHAL_CHUDY
#8 Zapaleniec#

Mnie już tak wystawili na 5 różnych transakcji chętnie bym się z tym rozprawił ale nie bardzo wiem jak i gdzie???? 

oznacz moderatorów

Admyn
#8 Zapaleniec#

Nie chciałbym Was (moderatorów) w jakikolwiek sposób obrazić, ale jeśli nie wnosicie do sprawy niczego nowego, to proponuje nie zabierać, nic nie wnoszącego do sprawy, głosu. Jest mi przykro to pisać, ale tak myślę. Proponuję pogooglować nt. Allegro i Payback`a. Zobaczycie wtedy jak duży jest problem. Osobiście od czerwca 2022 nie naliczyło mi ani jednego punktu (nie liczę "grzecznościowych" z Allegro) po moich reklamacjach)

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@MICHAL_CHUDY Z paybacka to najlepiej nie korzystać na stronach, na których nie można podpiąć nr-u karty w jej ustawieniach, bo zawsze znajdzie się jakieś "ale", żeby punktów nie przyznać.

A poza tym sam przelicznik to jest śmiech na sali, bo np. na takim allegro dostaje się 1 pkt za każde wydane 5 zł, czyli przy zakupie za 8 tys. wychodzi 1600 pkt, a 1600 pkt to... zaledwie 16 zł (taki przelicznik obowiązuje w drugą stronę). Reasumując wróciło do Ciebie całe 0,2% wydanej kwoty🤣
Bardziej już się opłaca korzystać z cashbacków na niektórych kredytówkach (np. twisto ma do 1,5% zwrotu na allegro) czy w postaci wtyczek do przeglądarek, bo tam jest przynajmniej 2-3% zwrotu (a czasem nawet więcej, w zależności od strony).

 

Pamiętaj, że w przypadku zakupów w sklepach online:

https://www.payback.pl/jak-to-dziala

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Że tak jeszcze dodam - moim zdaniem payback to obecnie jeden z najbardziej nieopłacalnych programów lojalnościowych. Nie dość, że przeliczniki punktów w obie strony są jakie są, to jeszcze przedmioty w ich sklepie - na które to te punkty można wymienić - są o wiele wyżej wycenione, niż w innych sklepach.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

korawik
#7 Wielbiciel#

Mi nie nalicza punktów od marca, zgłoszone do paybek i też cisza

oznacz moderatorów

korawik
#7 Wielbiciel#

Mam taką samą sytuację, od marca cisza. Na początku wszystko ok punkty zawsze naliczone po transakcji teraz cisza, też zgłoszone do paybek i też cisza

oznacz moderatorów

skyone
#8 Zapaleniec#

U mnie punkty z marca 2020 r. są nadal blokowane. Payback twierdzi, że to partner programu (w tym przypadku Allegro) odblokowuje punkty.

oznacz moderatorów

JoTka111
#7 Wielbiciel#

Wczoraj dzwoniłam do payback w sprawie nienaliczonych punktów z allego. Sądząc po waszych wypowiedziach to spodziewam się negatywnej odpowiedzi i byle pretekstu aby nie naliczyć punktów. Miałam podobną sytuacje, wszystko zrobiłam jak zawsze bo zależało mi na zdobyciu punktów, a kupowałam za większą kwotę i za tańsze produkty punkty weszły a za dwie droższe dziwnym trafem nie. Wiadomo,  po sądach z tego powodu latać nie będę, ale jest to przykre, że firma postępuje z klientami w ten sposób, może warto zainteresować tym tematem Rzecznika Praw Konsumenta? 

oznacz moderatorów

skyone
#8 Zapaleniec#

Rzecznik nic Ci nie pomoże, bo Allegro wymiga się regulaminem albo wciśnie Ci kit, że nie spełniłaś warunków technicznych, aby punkty się prawidłowo naliczyły. Zebrane punkty nie są warte nawet 1% kwoty wydanej na zakupy, więc nie warto się podniecać Payback tylko z nich zrezygnować, ponieważ ten program nie przynosi żadnej korzyści a rabat powyżej 1% wynegocjujesz u każdego innego sprzedawcy.

oznacz moderatorów