Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy zdarzyło się komuś, że Allegro unikało naliczania punktów payback ? Za drobne transakcje może i tak, ale w przypadku większych kwot piszą dziwne wytłumaczenia, aby ich nie naliczyć !!!
@JoTka111 Pozwól, że podrzucę Ci link do mojego wcześniejszego posta z tego wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/punkty-payback/m-p/61425/highlight/true#M...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ja już miałem 2 razy identyczną jak tu opisujecie sytuacje i za każdym razem chodziło o zakupy powyżej 1000 zł. Z tego co czytam to chyba jest ich standardowa praktyka, naliczają tylko drobne zakupy z allegro. Swoją drogą szkoda, że na allegro nie da się wprowadzić na stałe nr karty payback, co uniemożliwiłoby tego typu praktyki (ma tak np booking)
No i po 2 miesiącach od zgłoszenia reklamacji w sprawie nienaliczenia punktów taka sama odpowiedź:
Z przykrością informuję, że zgłoszenie reklamacyjne o numerze 286931764 zostało rozpatrzone negatywnie przez naszego partnera. Źródło dokonania transakcji było inne niż PAYBACK. Samo przekierowanie ze strony PAYBACK.pl do Allegro.pl nie jest wystarczające do zdobycia punktów. Przed zakupem dokonał Pan przekierowania ze strony PAYBACK, ale intencja dokonania zakupu została podjęta wcześniej. W ciągu ok. 24 godzin przed dokonaniem danego zakupu, serwis Allegro.pl analizuje zachowania swojego użytkownika i na tej podstawie przesyła informacje o przyznaniu punktów. Zgodnie z informacją otrzymaną od Allegro.pl w Pana przypadku przyczyną braku zaliczenia zakupu na rzecz PAYBACK było: -> google – kliknięcie w reklamę zakupionego produktu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii, wskutek czego następuje przekierowanie do serwisu Allegro i rozpoznanie użytkownika. Przekierowanie z reklamy do serwisu Allegro zostało dokonane na koncie przed dokonaniem zakupu i poprzedzało przekierowanie do Allegro z serwisu PAYBACK.
Ja mam tak od dawna. Małe zakupy typu 100 zł nalicza ale większe już nie. Ostatnie 800 zł za destylator czy lego 1400 zł nie ma szans. Te same głupie odpowiedzi jak u reszty.
Jak punkty się należały a ich nie przyznają to znaczy że ktoś je sobie przywłaszczył.
W markecie spożywczym nigdy nie miałam takich sytuacji, po zakupie wcześniej czy później punkty zawsze są.
Kwestia aż ktoś zada sobie trochę trudu i ruszy sprawę od strony prawnej. Niemniej jednak dziwi mnie najbardziej to, że allegro, które zawsze uważałem za firmę uczciwą i prokliencką nic nie chce z tym zrobić.
Zgłosilam tą sytuację do paybacku, żeby się przyjżeli partnerowi, który oszukuje, bo juz wszędzie na forach o tym piszą. Allegro wstydźcie się! Za kilka złotych firma , która jest tyle lat na rynku robi z siebie dziada.
tez nie naliczaja mi sie punty payback od kilku miesiecu. Rzeczywiscie
w ciągu 24h przed zakupem ogladalem dany przedmiot np. w wyszukiwarce internetowej lub bezpośrednio na stronie allegro.pl/w aplikacji allegro czy też na podstawie otrzymanego powiadomienia z Allegro/newslettera itp.
ale to jaks nowos bo kiedys tez ogladalem i sie naliczaly, trudno kupic bezx ogralania...
@dabox za naliczanie punktów odpowiedzialny jest program Payback. My nie mamy dostępu do tych danych. Jeśli więc masz problemy dotyczące programu Payback, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Payback i podaj proszę numer oferty na Allegro.
Mi od ponad poł roku nie nalicza żadnych punktów. Juz nawet nie pisze reklamacji bo szkoda czasu.Raz łaskawie dodali mi punkty "recznie" a tak to cisza. Odpisują żeby nie korzystać z ceneo, usunąć cookis itp- Nie pomoaga. Moze niech się zajmie tym jakiś UOKiK,albo niech nie łącza payback z allegro bo to po prostu nie działa.Szkoda naszego cennego życia na użeranie się z nimi za parę punktów
Pozdro
Też tak myślę
Uważam, że nie ma Pani racji. Zgadzam się, że nie macie dostępu do danych Payback, jednak kiedy składałem reklamację dotyczącą braku naliczeń, konsultantka Payback powiedziała, ze to Allegro nalicza punkty. Wysłałem do Payback wszystkie transakcje, a one zostały przesłane do Allegro, by po analizie Waszych fachowców odrzucić moje roszczenia i że to wyłącznie moja wina. Dodatkowo w regulaminie naliczeń punktów Allegro piszę, że naliczacie punkty po pobraniu prowizji od sprzedającego. Takich ja ja jest wielu, proponuj e poczytać do ludzie o Was piszą w internecie w sprawie punktów. Po przeanalizowaniu jednak za i przeciw rezygnuję z Payback. Nie chce mi się z Wami, napiszę wprost- użerać.
Ostatnio złożyłem w Payback reklamację, ponieważ w czerwcu 2022 roku (nie zwracałem na to uwagi) Allegro przestało mi naliczać punkty mimo, że zawsze w ten sam sposób robię zakupy. Do tego czasu punkty naliczano przy, praktycznie, każdym zakupie. Nie rozumiem tylko co znaczy, że "W ciągu ok. 24 godzin przed dokonaniem danego zakupu, serwis Allegro.pl analizuje zachowania swojego użytkownika i na tej podstawie przesyła informacje o przyznaniu punktów." To nie jest normalne. Często znajduję produkty na Allegro, daję do obserwowanych. Kiedy chcę je kupić loguję się do Payback, klikam na Allegro lub kupon, przekierowuję mnie na Allegro loguje się i kupuje produkty z obserwowanych. Uważam, że cokolwiek bym zrobił to będzie źle, a brak naliczeń to działanie celowe. Robią wszystko, aby tych punktów nie naliczyć. Uważam, że Payback na tym traci i powinien sobie poważnie porozmawiać z Allegro. Osobiście u mnie transakcje są czyste i nie wiem co musiałbym zrobić, aby te punkty zostały mi naliczone. Nie mam jednak zamiaru użerać się z Allegro, ale uważam, że jest to jedyna firma, która tak postępuje. Z innymi takich problemów nie ma. Dotychczas myślałem, że to moja wina, ale przeglądając internet zobaczyłem, że jest to problem masowy. Niestety nie mogę tego nazwać inaczej, jak tylko kombinatorstwem. A z Payback`iem jestem już dobre kilkanaście lat.
Z przykrością informuję, że zgłoszenie reklamacyjne o numerze 312193523 zostało rozpatrzone negatywnie przez naszego partnera. > > Źródło dokonania transakcji było inne niż PAYBACK. Samo przekierowanie ze strony PAYBACK.pl do Allegro.pl nie jest wystarczające do zdobycia punktów. > > Przed zakupem dokonał Pan przekierowania ze strony PAYBACK, ale intencja dokonania zakupu została podjęta wcześniej. W ciągu ok. 24 godzin przed dokonaniem danego zakupu, serwis Allegro.pl analizuje zachowania swojego użytkownika i na tej podstawie przesyła informacje o przyznaniu punktów. > > Zgodnie z informacją otrzymaną od Allegro.pl w Pana przypadku przyczyną braku zaliczenia zakupu na rzecz PAYBACK było: > -> google – kliknięcie w reklamę zakupionego produktu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii, wskutek czego następuje przekierowanie do serwisu Allegro i rozpoznanie użytkownika. Przekierowanie z reklamy do serwisu Allegro zostało dokonane na koncie przed dokonaniem zakupu i poprzedzało przekierowanie do Allegro z serwisu PAYBACK. > -> notification – kliknięcie w powiadomienie dotyczące przedmiotu lub podobnego przedmiotu > umieszczonego w tej samej kategorii w aplikacji mobilnej Allegro lub na stronie Allegro.pl. > -> direct – przeglądanie strony przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej > samej kategorii przed jego zakupem i przed przekierowaniem do serwisu Allegro z serwisu > PAYBACK; > > Zachęcam do zapoznania się z punktem 1. "Naliczanie punktów" na stronie www.payback.pl/zasady-online, gdzie dokładnie opisane są zasady dotyczące zbierania punktów za zakupy w sklepach online, również w serwisie Allegro.pl. > > Rozumiem, że sposób przypisywania punktów PAYBACK za zakupy w serwisie Allegro.pl może wydawać się skomplikowany, a warunków decydujących o ich naliczeniu jest wiele. > Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pana zrozumieniem, a zbieranie punktów w przyszłości, również poprzez zakupy w serwisie Allegro.pl, będzie dla Pana łatwiejsze i bardziej satysfakcjonujące. > > Pozdrawiam, ************
Czyli nic się nie zmieniło i Payback wciąż działa w ten sam nieuczciwy sposób. Ja dałem sobie spokój z tymi punktami, zresztą wystarczy przeliczyć jakie to w sumie grosze są w tych punktach. Szkoda nerwów. Poza tym przecież tu chodzi też o zbieranie naszych danych osobowych itp. Więc jak mam w 2 lata uzbierać punktów na nagrodę za 100zł i przy okazji udostępniać nie wiadomo komu dane o moich preferencjach zakupowych, a w dodatku boksować się o każdy punkt to ja podziękuję.
i najciekawsze jest to że nie naliczane są te w wiekszej ilości.Jak się trafi kupon x8 i zakupy za 1000zł to zapomnij że naliczą.szykuj się na reklamacje.Ale te po 15 pkt wchodzą zawsze :)Też mam juz tego dość.Czekam na wygaszanie,wywalam wszystkie i piszę o zamknięcie mojego konta ze zmianą zgód marketingowych i usunięcie danych osobowych...
a może trzebaby było sprawę w UOKiKu poruszyć..
Wszyscy tylko mówią że trzeba to zgłosić do UOKiKu. Tylko czy ktoś to zrobił?