Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający nie ma Smarta, ale zwrot Kurierem InPost mam darmowy.
Sprzedający za każdy kolejny przedmiot bierze dodatkowe 2 zł do kosztu wysyłki.
Załóżmy że kupiłam 20 sztuk ubrań.
8 sztuk mi nie pasuje więc odsyłam w ramach zwrotu (darmowego). Jaką kwotę powinien mi zwrócić Sprzedający za tę pierwszą wysyłkę do mnie.
8 x 2 zł?
Może nic?
Może wszystko?
Sprzedający twierdzi że nic, a ja twierdzę że 8 x 2 zł. Kto z nas ma rację?
PS. Trzy dni temu zadałam to pytanie pisząc do Pomocy Allegro. Pracownik wprawdzie odpisał mi po jednym dniu, ale wklejając głupią formułkę o Smarcie, zupełnie nie czytając mojego pytania. Mimo mojego ponaglenia że ta odpowiedź nie była pomocna, od wtedy milczy. Czy i gdzie mogę ocenić pracownika? Bo to było niepoważne z jego strony.
@vaviva jak rozumiem to pytanie hipotetyczne, ale co dokładnie masz na myśli w zdaniu "Sprzedający za każdy kolejny przedmiot bierze dodatkowe 2 zł do kosztu wysyłki." gdzie bierze? Jeśli sprzedawca ma w cennikach ograniczoną liczbę sztuk w ofercie, to system automatycznie oblicza koszt przesyłki w takiej sytuacji.
Załóżmy że koszt podstawowy do paczkomatu to 10,95 zł, ale jeśli kupię 2 sztuki, to system podlicza 12,95, a jak 3 sztuki to 14,95 zł. Itd...
To nie jest pytanie hipotetyczne, no przecież napisałam co uważa Sprzedawca, więc to realna sytuacja.
@vaviva musisz zweryfikować w cenniku dostaw czy nie było innej tańszej dla tej ilości sztuk przesyłki , jeśli była odda najtańszą .
Jak cofnąć to, że zaakceptowałam to rozwiązanie? Nacisnęłam przypadkowo, a ta odpowiedź nie jest pomocna.
To była najtańsza wysyłka
@vaviva usunęłam już rozwiązanie, natomiast co do meritum Twojego pytania, muszę skonsultować tę sytuację z zespołem, więc wrócę tutaj jak tylko dostanę odpowiedź.
Wydaje mi się zupełnie bez sensu gdybym zapłaciła około 50 zł za wysyłkę 20 sztuk, zatrzymała sobie tylko 1 sztukę (teoretycznie), odesłała 19 sztuk, a zwrotu kosztu wysyłki nie otrzymałabym wcale. Więc za wysyłkę jednej rzeczy 50 zł? No niesprawiedliwe.
Dobrze czekam, ale proszę szybciej niż 3 dni, czyli tyle ile czekam na odpowiedź tamtego pracownika któremu się nie chce czytać. Nadal podtrzymuję też drugie pytanie: jak i gdzie mogę ocenić pracownika?.
@vaviva oceniać konsultantów nie ma jak - wszyscy wiedzą, że oni sobie nie radzą. To są ludzie z agencji pracy tymczasowej po 5 minutach szkolenia stanowiskowego. Nikt nie spodziewa się, ze będą pomocni. Analizować ich pracę? Bez jaj 😆
@vaviva jeśli koszt przewozu zwracanych produktów wpłynął na końcową cenę przesyłki musi zwrócić również różnicę . Biorę pod uwagę to ,że to była najtańsza przesyłka dla tej ilości sztuk oferowana przez sprzedawcę
No też tak uważam, ale Sprzedawca twierdzi inaczej.
@vaviva no to matematycznie - koszt dostawy 10,95 / najtańszy / + 20x2= 50,95
dla 8 szt / które zwracasz / koszt przesyłki wyniósł 8x2 = 16 .... to jest najniższy koszt przesyłki jaki miałaś możliwość wybrać dla zwracanych produktów i tyle sprzedawca ma obowiązek Ci wypłacić + kwota za towar .
Jako ,że pozostawiłaś część zakupu kwota podstawowa za przesyłkę / 10,95 / nie będzie zwrócona .
@vaviva skoro odnosimy się do konkretnego zamówienia, podaj nam proszę jego numer.
Dlaczego nie mogę odpowiedzieć osobie poniżej? Wyświetla się:
"Skoryguj podświetlone błędy i spróbuj ponownie.
Osiągnięto maksymalny limit powodziowy."
WTF?
A numer przykładowej wygranej oferty: 16572981792.
Kiedy w końcu uzyskam odpowiedź?
@vaviva czy ten komunikat wciąż się u Ciebie pojawia?
@vaviva tak powinien Ci oddać 8 x 2 zł 🙂
@vaviva może zacznij od najważniejszego czyli od kogo był ten zakup bo przepisy prawa są całkowicie różne w zakupach od firm przez konsumenta a zakupach pomiędzy osobami prywatnymi gdzie zakup jest od osoby prywatnej
.