anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie do moderatora o zwrot kosztów wysyłki przy zwrocie towaru

vaviva
#9 Pomysłodawca#

Sprzedający nie ma Smarta, ale zwrot Kurierem InPost mam darmowy.

Sprzedający za każdy kolejny przedmiot bierze dodatkowe 2 zł do kosztu wysyłki.

Załóżmy że kupiłam 20 sztuk ubrań.

8 sztuk mi nie pasuje więc odsyłam w ramach zwrotu (darmowego). Jaką kwotę powinien mi zwrócić Sprzedający za tę pierwszą wysyłkę do mnie.

8 x 2 zł?

Może nic?

Może wszystko?

Sprzedający twierdzi że nic, a ja twierdzę że 8 x 2 zł. Kto z nas ma rację?

PS. Trzy dni temu zadałam to pytanie pisząc do Pomocy Allegro. Pracownik wprawdzie odpisał mi po jednym dniu, ale wklejając głupią formułkę o Smarcie, zupełnie nie czytając mojego pytania. Mimo mojego ponaglenia że ta odpowiedź nie była pomocna, od wtedy milczy. Czy i gdzie mogę ocenić pracownika? Bo to było niepoważne z jego strony.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@vaviva jak rozumiem to pytanie hipotetyczne, ale co dokładnie masz na myśli w zdaniu "Sprzedający za każdy kolejny przedmiot bierze dodatkowe 2 zł do kosztu wysyłki." gdzie bierze? Jeśli sprzedawca ma w cennikach ograniczoną liczbę sztuk w ofercie, to system automatycznie oblicza koszt przesyłki w takiej sytuacji.  

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

vaviva
#9 Pomysłodawca#

Załóżmy że koszt podstawowy do paczkomatu to 10,95 zł, ale jeśli kupię 2 sztuki, to system podlicza 12,95, a jak 3 sztuki to 14,95 zł. Itd...

To nie jest pytanie hipotetyczne, no przecież napisałam co uważa Sprzedawca, więc to realna sytuacja.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@vaviva musisz zweryfikować w cenniku dostaw czy nie było innej tańszej dla tej ilości sztuk przesyłki , jeśli była odda najtańszą .

oznacz moderatorów

vaviva
#9 Pomysłodawca#

Jak cofnąć to, że zaakceptowałam to rozwiązanie? Nacisnęłam przypadkowo, a ta odpowiedź nie jest pomocna.

To była najtańsza wysyłka

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@vaviva usunęłam już rozwiązanie, natomiast co do meritum Twojego pytania, muszę skonsultować tę sytuację z zespołem, więc wrócę tutaj jak tylko dostanę odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

vaviva
#9 Pomysłodawca#

Wydaje mi się zupełnie bez sensu gdybym zapłaciła około 50 zł za wysyłkę 20 sztuk, zatrzymała sobie tylko 1 sztukę (teoretycznie), odesłała 19 sztuk, a zwrotu kosztu wysyłki nie otrzymałabym wcale. Więc za wysyłkę jednej rzeczy 50 zł? No niesprawiedliwe.

Dobrze czekam, ale proszę szybciej niż 3 dni, czyli tyle ile czekam na odpowiedź tamtego pracownika któremu się nie chce czytać. Nadal podtrzymuję też drugie pytanie: jak i gdzie mogę ocenić pracownika?.

 

oznacz moderatorów

Czah-nik
#12 Orędownik#

@vaviva oceniać konsultantów nie ma jak - wszyscy wiedzą, że oni sobie nie radzą. To są ludzie z agencji pracy tymczasowej po 5 minutach szkolenia stanowiskowego. Nikt nie spodziewa się, ze będą pomocni. Analizować ich pracę? Bez jaj 😆 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@vaviva jeśli koszt przewozu zwracanych produktów wpłynął na końcową cenę przesyłki musi zwrócić również różnicę . Biorę pod uwagę to ,że to była najtańsza przesyłka dla tej ilości sztuk oferowana przez sprzedawcę 

oznacz moderatorów

vaviva
#9 Pomysłodawca#

No też tak uważam, ale Sprzedawca twierdzi inaczej.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@vaviva no to matematycznie - koszt dostawy 10,95 / najtańszy / + 20x2= 50,95

dla 8 szt / które zwracasz / koszt przesyłki wyniósł 8x2 = 16  .... to jest najniższy koszt przesyłki jaki miałaś możliwość wybrać dla zwracanych produktów i tyle sprzedawca ma obowiązek Ci wypłacić + kwota za towar .

Jako ,że pozostawiłaś część zakupu kwota podstawowa za przesyłkę / 10,95 / nie będzie zwrócona .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@vaviva skoro odnosimy się do konkretnego zamówienia, podaj nam proszę jego numer. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

vaviva
#9 Pomysłodawca#


Dlaczego nie mogę odpowiedzieć osobie poniżej? Wyświetla się:

"Skoryguj podświetlone błędy i spróbuj ponownie.

Osiągnięto maksymalny limit powodziowy."

WTF?

A numer przykładowej wygranej oferty: 16572981792.

Kiedy w końcu uzyskam odpowiedź?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@vaviva czy ten komunikat wciąż się u Ciebie pojawia? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@vaviva tak powinien Ci oddać 8 x 2 zł 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@vaviva może zacznij od najważniejszego czyli od kogo był ten zakup bo przepisy prawa są całkowicie różne w zakupach od firm przez konsumenta a zakupach pomiędzy osobami prywatnymi gdzie zakup jest od osoby prywatnej

oznacz moderatorów

gatogato4
#8 Zapaleniec#

.

oznacz moderatorów