anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Błąd podczas przetwarzania płatności online" - co robić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
kwiat-jabloni
#8 Zapaleniec#

  W dniu 14.12.2023 zakupiłam ciśnieniomierz używając dwóch kart podarunkowych. Aby zakończyć zakup miałam do dopłacenia kilkanaście złotych. Wykonałam to dwukrotnie przez BLIK i za każdym razem wystąpił "Błąd podczas przetwarzania płatności online". Jednak na moim koncie widnieją te transakcję jako zrealizowane. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kwiat-jabloni czy pieniądze zostały pobrane z Twoje konta? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kwiat-jabloni
#8 Zapaleniec#

Tak, pieniądze zostały pobrane z konta dwukrotnie. Natomiast w panelu "moje zakupy" nadal status do tych zakupów to: "Płatność nieudana. Błąd podczas przetwarzania płatności online. Opłać zakup."

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kwiat-jabloni spróbuj jeszcze raz opłacić ten zakup, ale inną metodą płatności. Te środki, które już zostały pobrane wrócą na Twoje konto automatycznie maksymalnie w przeciągu kilku dni. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kwiat-jabloni
#8 Zapaleniec#

Zrobiłam tak jak zaleciłaś i zakup został opłacony i wszystko przeszło. Dziękuję za pomoc i będę czekać na zwrot dwóch wcześniejszych transakcji przy użyciu BLIKa.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kwiat-jabloni Świetnie, gdyby pojawiły się jakiekolwiek problemy, pisz do nas śmiało. Będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów