Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 14.12.2023 zakupiłam ciśnieniomierz używając dwóch kart podarunkowych. Aby zakończyć zakup miałam do dopłacenia kilkanaście złotych. Wykonałam to dwukrotnie przez BLIK i za każdym razem wystąpił "Błąd podczas przetwarzania płatności online". Jednak na moim koncie widnieją te transakcję jako zrealizowane. Proszę o pomoc.
@kwiat-jabloni czy pieniądze zostały pobrane z Twoje konta?
Tak, pieniądze zostały pobrane z konta dwukrotnie. Natomiast w panelu "moje zakupy" nadal status do tych zakupów to: "Płatność nieudana. Błąd podczas przetwarzania płatności online. Opłać zakup."
@kwiat-jabloni spróbuj jeszcze raz opłacić ten zakup, ale inną metodą płatności. Te środki, które już zostały pobrane wrócą na Twoje konto automatycznie maksymalnie w przeciągu kilku dni.
Zrobiłam tak jak zaleciłaś i zakup został opłacony i wszystko przeszło. Dziękuję za pomoc i będę czekać na zwrot dwóch wcześniejszych transakcji przy użyciu BLIKa.
@kwiat-jabloni Świetnie, gdyby pojawiły się jakiekolwiek problemy, pisz do nas śmiało. Będziemy działać.