Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem co psujecie, ale proszę o rozwiązanie problemu.
@JakubForjasz Potrzebuję więcej szczegółów. 😉 Opisz proszę dokładnie, na czym polega problem i kiedy pojawia się wskazany komunikat. Proszę Cię również o dodanie zrzutu całego ekranu obrazujący problem.
Po wybraniu rzeczy w koszyku i formie zapłaty, otrzymuję komunikat, który pojawił się na tym forum już wielokrotnie.
"Chwilowo nie dokończysz zakupu"
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako allegro potwierdzić, że to ty robisz zakupy. Jeśli możesz poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Brak informacji na maila, link kieruje do zwykłego formularza kontaktowego.
@JakubForjasz Ograniczenia zakupowe zostały zdjęte.
@w_kiwi Dziękuję. Bardzo proszę o informację dlaczego w ogóle te ograniczenia zostały na moje konto nałożone ?
Nałożyliśmy te ograniczenia ze względów bezpieczeństwa. A dokładnie na podstawie artykułu 2.12. b. Regulaminu Allegro. Abyś nie musiał szukać, podaję link do regulaminu: https://allegro.pl/regulamin/pl. Mam nadzieję, że podobny problem nie pojawi się w przyszłości.
Niestety dalej występuje problem. Chyba koniecznie chcecie stracić użytkownika.
Cześć @JakubForjasz. Przekazałam do naszego działu technicznego prośbę o ponowną weryfikację i zdjęcie ograniczeń. Jeśli komunikat nadal występuje, to proszę, podeślij zrzut ekranu.
Straciłem cierpliwość do Was i zakupy zrobiłem u konkurencji. Może przy następnej potrzebie zakupów spróbuję u Was.
Kupujący powiązana z innym kontem, a co to komu przeszkadza?
Nie bardzo rozumiem, z jakim innym kontem jestem powiązany ?