anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Chwilowo nie dokończysz zakupu"

JakubForjasz
#7 Wielbiciel#

Nie wiem co psujecie, ale proszę o rozwiązanie problemu.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@JakubForjasz Potrzebuję więcej szczegółów. 😉 Opisz proszę dokładnie, na czym polega problem i kiedy pojawia się wskazany komunikat. Proszę Cię również o dodanie zrzutu całego ekranu obrazujący problem. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

JakubForjasz
#7 Wielbiciel#

Po wybraniu rzeczy w koszyku i formie zapłaty, otrzymuję komunikat, który pojawił się na tym forum już wielokrotnie. 
"Chwilowo nie dokończysz zakupu"
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako allegro potwierdzić, że to ty robisz zakupy. Jeśli możesz poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

Brak informacji na maila, link kieruje do zwykłego formularza kontaktowego.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@JakubForjasz Ograniczenia zakupowe zostały zdjęte. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

JakubForjasz
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi Dziękuję. Bardzo proszę o informację dlaczego w ogóle te ograniczenia zostały na moje konto nałożone ? 

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

Nałożyliśmy te ograniczenia ze względów bezpieczeństwa. A dokładnie na podstawie artykułu 2.12. b. Regulaminu Allegro. Abyś nie musiał szukać, podaję link do regulaminu: https://allegro.pl/regulamin/pl. Mam nadzieję, że podobny problem nie pojawi się w przyszłości.

   Paula
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

JakubForjasz
#7 Wielbiciel#

Niestety dalej występuje problem. Chyba koniecznie chcecie stracić użytkownika.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @JakubForjasz. Przekazałam do naszego działu technicznego prośbę o ponowną weryfikację i zdjęcie ograniczeń. Jeśli komunikat nadal występuje, to proszę, podeślij zrzut ekranu. 

   Marysia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

JakubForjasz
#7 Wielbiciel#

Straciłem cierpliwość do Was i zakupy zrobiłem u konkurencji. Może przy następnej potrzebie zakupów spróbuję u Was. 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Kupujący powiązana z innym kontem, a co to komu przeszkadza?

oznacz moderatorów

JakubForjasz
#7 Wielbiciel#

Nie bardzo rozumiem, z jakim innym kontem jestem powiązany ? 

oznacz moderatorów