anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Koszyk" na Allegro

Ervin21
#7 Wielbiciel#

Jestem od 16 lat na allegro...

Myśałem, ze ze wszystkim sobie radzę.

Pierwszy raz mam taki problem - wygląda, jakby mój "koszyk" na allegro się zawiesił.

Mam dodane produkty do koszyka od 2 różnych kupujących i ...allegro "zgłupiało. Nie mogę usunąć ani przedmiotu z koszytka, ani nie mogę usunąć wszystkich rzeczy sprzedającego.

Zaznaczam sobie ptaszki po lewej stronie i nic nie mogę zrobić: ani skasować, usunąć do kosza produktu, ani dokończyć zakup od wybranego sprzedawcy.

Czy jest jakaś kontakt z serwisem allegro, aby zgłosić problem???

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Ervin21 chyba coś kopią w systemie , dochodzą do mnie pogłoski o wirusie , strony ładują się baaardzo powoli i transakcji malutko , pewnie klienci tracą cierpliwość . Dopytamy u źródła .

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  co tam u Was Ślicznotki 😀

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ervin21 Cześć. 🙂 Korzystasz z aplikacji Allegro czy z przeglądarki? Jeśli z aplikacji, to koniecznie ją zaktualizuj, a jeśli z przeglądarki, to wyczyść pliki cookies lub sprawdź, czy taki sam problem pojawia się podczas korzystania z innej przeglądarki. Daj znać, czy to pomogło. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Allegro doszło do ściany i coś złego się dzieje z systemem?

oznacz moderatorów

Ervin21
#7 Wielbiciel#

Witam

Wszystko tym razem zrobiłem przez aplikację mobilną, sprawdziłęm u siebie w firmir (w pracy) - nie ma problemu. Wyszukiwarka Google Chrome - sama się aktualizuje.

Niestety problem w koszyku nie zniknął, dodając przedmioty od 2 różnych sprzedawców - na komputerze domowym - nic nie mogę z tym zrobić....

 

Brat: informatyk/elektronik - zerknie mi w wolnej chwili.

 

Dziękuję Ci za odpowiedź.

oznacz moderatorów

MajaLich
#7 Wielbiciel#

Witam, od kilku miesięcy mam ten sam problem, dotyczy to przeglądarki Firefox. Dodam, że pliki cookie wyczyściłam i pamięć poręczną.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MajaLich Cześć! Jasne, wyjaśnimy tę sytuację. Rozumiem, że próbujesz usunąć oferty z koszyka, ale nic się nie dzieje? Czy masz zaktualizowaną przeglądarkę? Będę wdzięczna za nagranie zgłaszanego zjawiska 🙂 

oznacz moderatorów

MajaLich
#7 Wielbiciel#

Używam wersji 124.0.1 (64 bity).

Generalnie nie ma co nagrywać, kółko się kręci, nic nie da się usunąć.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MajaLich Możliwe, że któreś rozszerzenie w Twojej przeglądarce powoduje ten problem. Spróbuj wyłączyć wszystkie wtyczki lub sprawdź, czy tak samo dzieje się, kiedy używasz trybu incognito.

Kiedy w przeglądarce Firefox naciśniesz przyciski Ctrl + Shift + K w tym samym czasie, pojawi się konsola deweloperska. Jeśli problem wciąż będzie występował, proszę o przesłanie nagrania lub zrzutu ekranu z otwartą właśnie tą konsolą, a także widocznym paskiem URL, datą oraz godziną. Sprawdzimy, co powoduje tę sytuację. 

oznacz moderatorów

MajaLich
#7 Wielbiciel#

Wygląda na to, że wtyczki blokowały. Dziękuję.

oznacz moderatorów