Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem od 16 lat na allegro...
Myśałem, ze ze wszystkim sobie radzę.
Pierwszy raz mam taki problem - wygląda, jakby mój "koszyk" na allegro się zawiesił.
Mam dodane produkty do koszyka od 2 różnych kupujących i ...allegro "zgłupiało. Nie mogę usunąć ani przedmiotu z koszytka, ani nie mogę usunąć wszystkich rzeczy sprzedającego.
Zaznaczam sobie ptaszki po lewej stronie i nic nie mogę zrobić: ani skasować, usunąć do kosza produktu, ani dokończyć zakup od wybranego sprzedawcy.
Czy jest jakaś kontakt z serwisem allegro, aby zgłosić problem???
@Ervin21 Cześć. 🙂 Korzystasz z aplikacji Allegro czy z przeglądarki? Jeśli z aplikacji, to koniecznie ją zaktualizuj, a jeśli z przeglądarki, to wyczyść pliki cookies lub sprawdź, czy taki sam problem pojawia się podczas korzystania z innej przeglądarki. Daj znać, czy to pomogło.
Allegro doszło do ściany i coś złego się dzieje z systemem?
Witam
Wszystko tym razem zrobiłem przez aplikację mobilną, sprawdziłęm u siebie w firmir (w pracy) - nie ma problemu. Wyszukiwarka Google Chrome - sama się aktualizuje.
Niestety problem w koszyku nie zniknął, dodając przedmioty od 2 różnych sprzedawców - na komputerze domowym - nic nie mogę z tym zrobić....
Brat: informatyk/elektronik - zerknie mi w wolnej chwili.
Dziękuję Ci za odpowiedź.
Witam, od kilku miesięcy mam ten sam problem, dotyczy to przeglądarki Firefox. Dodam, że pliki cookie wyczyściłam i pamięć poręczną.
@MajaLich Cześć! Jasne, wyjaśnimy tę sytuację. Rozumiem, że próbujesz usunąć oferty z koszyka, ale nic się nie dzieje? Czy masz zaktualizowaną przeglądarkę? Będę wdzięczna za nagranie zgłaszanego zjawiska 🙂
Używam wersji 124.0.1 (64 bity).
Generalnie nie ma co nagrywać, kółko się kręci, nic nie da się usunąć.
@MajaLich Możliwe, że któreś rozszerzenie w Twojej przeglądarce powoduje ten problem. Spróbuj wyłączyć wszystkie wtyczki lub sprawdź, czy tak samo dzieje się, kiedy używasz trybu incognito.
Kiedy w przeglądarce Firefox naciśniesz przyciski Ctrl + Shift + K w tym samym czasie, pojawi się konsola deweloperska. Jeśli problem wciąż będzie występował, proszę o przesłanie nagrania lub zrzutu ekranu z otwartą właśnie tą konsolą, a także widocznym paskiem URL, datą oraz godziną. Sprawdzimy, co powoduje tę sytuację.
Wygląda na to, że wtyczki blokowały. Dziękuję.