Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku dni w opcjach płatności nie mam dostępnej opcji "mTransfer mobilny" pomimo tego, że cały czas mam powiązane konto. Utrudnia mi to zakupy, gdyż nie chcę płacić przez "zwykły" mTransfer (mam swoje powody), nie zamierzam też podpinać karty płatniczej. Czy ktoś jeszcze ma podobny problem? Chciałabym też wiedzieć, kiedy ten błąd zostanie naprawiony, gdyż obecnie robię zakupy na **piiip**sie zamiast Allegro, ale ma to wadę w postaci dłuższego oczekiwania, i wolałabym móc wrócić do Allegro.
Ojej… właśnie zauważyłam, że słowo A L I E X P R E S S zostało wypipczone niczym obelga jakaś. Ale śmiesznie 😄 Aż mi się przypomniało słynne "świstak moderato" 😄
@judis Nie odnotowaliśmy problemów z połączeniem z bankiem. Wygląda na to, że problem występuje bezpośrednio po stronie banku.