
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
po zakupie przedmiotu, przenosi mnie na stronę banku (bank spółdzielczy) i w trakcie płatności pokazuje się komunikat "nie udało się pobrać banku odbiorcy"
następnie przenosi na allegro i pokazuje zakup udany oraz "nadal nie wiemy co z płatnością" i tak widnieje przez kilka dni
problem trwa od jakiegoś czasu i powtarza się przy każdej próbie zakupu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli tylko ta forma płatności nie działa to skontaktowałbym się z bankiem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
byłem w banku powiedzieli mi że bank nie ma z tym nic wspólnego inne operacje ,przelewy ,doładowanie telefonu odbywa się bez zakłuceń

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wiestem Cześć. 🙂 Korzystasz z aplikacji czy z przeglądarki? Spróbuj zaktualizować aplikację Allegro lub wyczyścić pliki cookies w przeglądarce. Czy masz wyłączone wtyczki (np. blokery reklam)?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
korzystam z przeglądarki i wyczyściłem pliki cookies. problem się ciągle powtarza

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wiestem Skonsultowałam tę sytuację i nie odnotowaliśmy problemów w skali globalnej z tym bankiem. To najprawdopodobniej jest kwestia urządzenia — sprawdź proszę, czy jeśli dokonujesz zakupu z poziomu innej przeglądarki, w trybie incognito lub urządzenia mobilnego, problem się powtarza.
Jeśli wciąż nie będziesz mógł opłacić zakupów, to w celu pełnej weryfikacji będę potrzebować zrzuty ekranu kolejno wykonywanych czynności podczas płatności.