anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"nie udało się pobrać banku odbiorcy" problem z płatnością

MAMY ROZWIĄZANIE!
wiestem
#7 Wielbiciel#

po zakupie przedmiotu, przenosi mnie na stronę banku (bank spółdzielczy) i w trakcie płatności pokazuje się komunikat "nie udało się pobrać banku odbiorcy"

następnie przenosi na allegro i pokazuje zakup udany oraz  "nadal nie wiemy co z płatnością" i tak widnieje przez kilka dni

problem trwa od jakiegoś czasu i powtarza się przy każdej próbie zakupu

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli tylko ta forma płatności nie działa to skontaktowałbym się z bankiem.

oznacz moderatorów
wiestem
#7 Wielbiciel#

byłem w banku powiedzieli mi że bank nie ma z tym nic wspólnego inne operacje ,przelewy ,doładowanie telefonu odbywa się bez zakłuceń

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@wiestem Cześć. 🙂 Korzystasz z aplikacji czy z przeglądarki? Spróbuj zaktualizować aplikację Allegro lub wyczyścić pliki cookies w przeglądarce. Czy masz wyłączone wtyczki (np. blokery reklam)? 

oznacz moderatorów
wiestem
#7 Wielbiciel#

korzystam z przeglądarki i wyczyściłem pliki cookies. problem się ciągle powtarza

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@wiestem Skonsultowałam tę sytuację i nie odnotowaliśmy problemów w skali globalnej z tym bankiem. To najprawdopodobniej jest kwestia urządzenia — sprawdź proszę, czy jeśli dokonujesz zakupu z poziomu innej przeglądarki, w trybie incognito lub urządzenia mobilnego, problem się powtarza. 

Jeśli wciąż nie będziesz mógł opłacić zakupów, to w celu pełnej weryfikacji będę potrzebować zrzuty ekranu kolejno wykonywanych czynności podczas płatności. 

oznacz moderatorów