anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Nie znaleźliśmy takiego zakupu"

Client:77579346
#7 Wielbiciel#

Hej,

 

Chciałem dokonać zwrotu/reklamacji zamówienia, lecz niestety kiedy próbuję wejść w szczegóły zamówienia wyświetla mi się opis: "Nie znaleźliśmy takiego zakupu".

Wiecie może co zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

az1rael
#21 Demiurg#

Masz wiecej niz 1 konto a zamowienie masz na innym

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77579346 na koncie z którego piszesz ostatni zakup jest z marca 2023, natomiast na koncie  Client:113862376 ostatni zakup jest z sierpnia 2023. 
Może jesteś zalogowany na niewłaściwe konto, jeśli to nie rozwiąże problemu, to podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów