anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Nie znaleźliśmy takiego zakupu"

Client:77579346
#7 Wielbiciel#

Hej,

 

Chciałem dokonać zwrotu/reklamacji zamówienia, lecz niestety kiedy próbuję wejść w szczegóły zamówienia wyświetla mi się opis: "Nie znaleźliśmy takiego zakupu".

Wiecie może co zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

az1rael
#21 Demiurg#

Masz wiecej niz 1 konto a zamowienie masz na innym

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77579346 na koncie z którego piszesz ostatni zakup jest z marca 2023, natomiast na koncie  Client:113862376 ostatni zakup jest z sierpnia 2023. 
Może jesteś zalogowany na niewłaściwe konto, jeśli to nie rozwiąże problemu, to podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów