anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Płatność w toku" - jak długo może potrwać jej weryfikacja?

MAMY ROZWIĄZANIE!
univella
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

 

Jak długo po zakupie może utrzymywać się status "Płatność w toku", zanim zostanie zweryfikowana przez allegro?

Środki zostały pobrane z konta.

 

płatnośćpłatność

 

 

Dziękuję za pomoc.

Z poważaniem,

Dominika

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@univella Jaką metodę płatności wybrałaś?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
univella
#7 Wielbiciel

Był to przelew bankowy.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@univella Prześlij potwierdzenie wpłaty przez ten formularz. Doradcy sprawdzą dlaczego płatność nie rozliczyła się poprawnie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
univella
#7 Wielbiciel

Nie mogą Państwo sprawdzić na Państwa rachunku bankowym czy wpłata dotarła?

Dotrzeć musiała do Państwa na pewno, tylko Państwa system jej nie "przetworzył".

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@univella Możemy to sprawdzić na podstawie potwierdzenia wpłaty, które prześlesz przez formularz.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
univella
#7 Wielbiciel

Czysto hipotetycznie - jeśli nie prześlę potwierdzenia wpłaty, to status płatności nie zostanie zmieniony?
Nikt z Państwa pracowników nie pochyli się nad moją płatnością, która została przez Państwa system nie przetworzona?

P.S.
Upewniłam się po raz kolejny, środki z konta bankowego zostały pobrane, mogę przesłać Państwa numer rachunku na który wykonałam przelew.

oznacz moderatorów
univella
#7 Wielbiciel

Proszę mnie źle nie zrozumieć, jak tylko dotę do domu prześlę potwierdzenie.

Z czystej ciekawości pytam czy sami z siebie Państwo zainteresują się "zawieszeniem się" płatności.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@univella Potrzebne jest potwierdzenie wpłaty, żeby zespół, który odpowiada za ten obszar mógł sprawdzić czy środki w ogóle do nas dotarły. Nie mogę zapewnić, że płatność zostanie rozliczona. Może się okazać, że będzie musiała zostać anulowana i ponowniona. 

Jednak jeszcze raz zaznaczam, że w celu wyjaśnienia sprawy konieczne jest przesłanie potwierdzenia wpłaty.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów