Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czekam już czwarty dzień na odbiór przesyłki za pobraniem. Firma DPD, oddział Ełk, cały czas informuje, ze przesyłka jest magazynowana. 12 lipca 2024 r. dzwoniłem z reklamacją
na numer 502 163 786 ale słyszałem tylko muzykę i informację, że konsultanci są zajęci. Po rozłączeniu okazało się, ze mam zapłacić za rozmowę 8,68 zł.
No to nie dość że sprzedającym naliczają wyssane z palca koszty za niby przesyłki ponadgabarytowe to jeszcze za konsultacje żądają opłat i to wcale nie małych jak za nieudzielenie odpowiedzi.
@jan_olecko Dział obsługi klienta DPD jest dostępny pod numerami +48 22 577 55 55 lub 801 400 373
Możesz też złożyć reklamację tutaj: https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action