Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy Allegro może w końcu ujednolicić dostarczanie faktur? Obecnie panuje bajzel. Faktura może być w przesyłce, załączona do panelu sprzedaży, mailem, panelem dyskusyjnym, tylko gołębia brakuje.
Głupawe AI Allegro nie umie samo znaleźć tej faktury a próba kontaktu przez ukrywany formularz powodują włączenie tej parodii inteligencji, która pyta, czy rzeczywiście chce się pytać, co wyłącznie wkurza a niczego nie ułatwia.
Czy w allegro ktokolwiek zajmuje się ergonomią oprogramowania ze strony klienta? Przecież to jest DRAMAT, co rok po roku psujecie...
nie
@autoplusszczecin napisał(a):
Czy w allegro ktokolwiek zajmuje się ergonomią oprogramowania ze strony klienta?
Nie. Nie ma w Allegro kogokolwiek z odpowiednim doświadczeniem i specjalizacją. W Allegro zajmują się tylko zwiększeniem sprzedaży i tylko w tym kierunku zmieniana jest ergonomia oprogramowania. A że nie ma sensu? Że na filtry wyszukiwania w panelach trzeba czekać kilka miesięcy? Oj tam, kto by się przejmował.
@autoplusszczecin ohh allegro nie ogarnie bo to nie do ogarnięcia
Jeden klient chce FV ale nie ma drukarki wiec woli papierową
Drugi klient chce FV w zakładce allegro
Trzeci klient chce FV na maila w wiadomości
Czwarty klient chce FV w jeszcze inny sposób
A piąty klient ją wydrukuje , zgubi i po miesiący i tak pisze aby ją dosłać bo przygotowuje papiery dla ksiegowości.
Wszystkie te kanały sa prawnie dopuszczalne
Allegro nic z tym nie zrobi nie tyle ze wzgladu na sprzedajacych ile ze względu na kupujących, allegro ani nie może ani nie chce ograniczać kupujacym sposobu otrzymywania dokumentów zakupu
My po prostu wkładamy papierowe wersje do paczek a potem to juz obsługujemy tylko zgłoszenia tych którzy zagubili dokument i te duplikaty wysyłamy w wiadomości jako załącznik po zgłoszeniu kupujacego
To niech klient ma możliwość wybrania jedynego akceptowalnego przez siebie kanału dostawy. Nas cholera bierze, bo kupujemy około 15 rzeczy miesięcznie na allegro, połowa nie wysyła faktur bez upomnienia, połowa wysyła losowym kanałem. Ogarnięcie bajzlu, jaki zorganizowało Allegro to jakiś dramat. Nie ma miesiąca, by nie trzeba było szukać lub dopytywać się o faktury.
I niech każdy ma swój ulubiony kanał, ale wszystkie ogarnia, ale niech ja jako klient zawsze w jednym miejscu znajdę fakturę!!!
I jeszcze ta parodia sztucznej inteligencji, która utrudnia życie a nic nie ułatwia...