anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Różnica Gwarancji najniższej ceny - jak ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
BeeNeeZ
#8 Zapaleniec#

Hej, kupiłem produkt z gwarancją najniższej ceny ale znalazłem tańszy. W pomocy jedyne co znalazłem to, to że mam wejść w moje zakupy  wypełnić formularz...  z tym że nie potrafię go znaleźć

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

W czasie trwania akcji co najmniej raz dziennie sprawdzimy ceny produktów w innych sklepach internetowych, aby zaproponować Wam zakupy w najniższych cenach.

Przy porównywaniu cen nie bierzemy pod uwagę:

  • kosztów dostawy
  • rabatów naliczanych przy zakupie zestawu
  • voucherów
  • promocji w formie cashback, w których po zakupie można dostać częściowy zwrot pieniędzy (na przykład: kup produkt objęty promocją i zyskaj do 500 zł premii).

Nie uwzględniamy też produktów używanych, nieoryginalnych, uszkodzonych, outletowych, licytowanych i powystawowych.

Jak zgłosić produkt w niższej cenie niż oferowana w Allegro?

Jeśli w ciągu 72 godzin od zakupu oferty z oznaczeniem Gwarancja najniższej ceny zauważycie ten sam produkt w niższej cenie w jednym z wymienionych sklepów, zgłoście nam tańszą ofertę przez Moje Zakupy → Szczegóły Zakupu —> Gwarancja Najniższej Ceny “Zgłoś” formularz.

Zweryfikujemy zgłoszenie, sprawdzając:

  • czy znaleziona oferta spełnia warunki akcji – czyli pochodzi z jednego z wymienionych sklepów, nie uwzględnia kosztów dostawy, a wysokość ceny nie została obniżona przez kartę podarunkową, monety, kupony, kody zniżkowe (wynikające z programów lojalnościowych) akcje promocyjne typu “cashback” (w których po zakupie można dostać częściowy zwrot pieniędzy) lub zakup w zestawie
  • Po weryfikacji wyślemy mejla z jej wynikiem. Jeśli znaleziona oferta okaże się tańsza, sprawdzimy jeszcze, czy w ciągu 14 dni po zakupie nie zwrócicie zgłaszanego produktu lub czy Wasze konta nie zostały zablokowane.

Maksymalnie 30 dni po zakończeniu danej edycji akcji dostaniecie kupon o odpowiedniej wartości. Znajdziecie go w zakładce Twoje kupony na swoim koncie, a także w mailu od nas.

Regulamin akcji dostępny jest tutaj.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BeeNeeZ Hej 🙂 Formularz znajdziesz w szczegółach zakupu w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione 

Wygląda to w ten sposób: 

ko_alka_0-1709575171227.png

Pamiętaj tylko, że formularz jest widoczny do 72 godzin od zakupu produktu na Allegro.

oznacz moderatorów
BeeNeeZ
#8 Zapaleniec#

Jeżeli chodzi o ten sam produkt u tego samego sprzedawcy to chyba nie działa bo nie widzę takiej opcji w szczegółach zakupu

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Tylko pamiętaj żeby porównywać z cenami w sklepach wymienionych w regulaminie bo tylko te się liczą 🙂

oznacz moderatorów
Client:44088205
#7 Wielbiciel#

Oczywiście można to zgłosić, ale na 99,99% nie ma szans na uzyskanie rekompensaty.

Jeśli algorytm zatwierdzi droższe ogłoszenie, a ktoś kupi droższy przedmiot, to poszkodowany kupiec nie będzie w stanie uzyskać rekompensaty z tytułu tej gwarancji, gdyż w zgłoszeniu o rekompensatę trzeba wskazać jeden z kilku wskazanych przez nich sklepów internetowych. Ta gwarancja nie obejmuje innych ogłoszeń na Allegro. Jedynie można zwrócić droższy towar i kupić tańszy, albo pluć sobie w brodę.

Zakładam, że jeszcze nigdy Allegro nie zrekompensowało droższego zakupu. Ta "gwarancja" dodaje atrakcyjności oferty, a nie jest przydatną funkcją.

Wszyscy kupujący muszą bardziej uważać przy wyszukiwaniu produktów, gdyż mogą się coraz łatwiej nadziać na ich haczyki.

oznacz moderatorów