Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, kupiłem produkt z gwarancją najniższej ceny ale znalazłem tańszy. W pomocy jedyne co znalazłem to, to że mam wejść w moje zakupy wypełnić formularz... z tym że nie potrafię go znaleźć
W czasie trwania akcji co najmniej raz dziennie sprawdzimy ceny produktów w innych sklepach internetowych, aby zaproponować Wam zakupy w najniższych cenach.
Przy porównywaniu cen nie bierzemy pod uwagę:
Nie uwzględniamy też produktów używanych, nieoryginalnych, uszkodzonych, outletowych, licytowanych i powystawowych.
Jak zgłosić produkt w niższej cenie niż oferowana w Allegro?
Jeśli w ciągu 72 godzin od zakupu oferty z oznaczeniem Gwarancja najniższej ceny zauważycie ten sam produkt w niższej cenie w jednym z wymienionych sklepów, zgłoście nam tańszą ofertę przez Moje Zakupy → Szczegóły Zakupu —> Gwarancja Najniższej Ceny “Zgłoś” formularz.
Zweryfikujemy zgłoszenie, sprawdzając:
Maksymalnie 30 dni po zakończeniu danej edycji akcji dostaniecie kupon o odpowiedniej wartości. Znajdziecie go w zakładce Twoje kupony na swoim koncie, a także w mailu od nas.
Regulamin akcji dostępny jest tutaj.
@BeeNeeZ Hej 🙂 Formularz znajdziesz w szczegółach zakupu w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Wygląda to w ten sposób:
Pamiętaj tylko, że formularz jest widoczny do 72 godzin od zakupu produktu na Allegro.
Jeżeli chodzi o ten sam produkt u tego samego sprzedawcy to chyba nie działa bo nie widzę takiej opcji w szczegółach zakupu
Tylko pamiętaj żeby porównywać z cenami w sklepach wymienionych w regulaminie bo tylko te się liczą 🙂
Oczywiście można to zgłosić, ale na 99,99% nie ma szans na uzyskanie rekompensaty.
Jeśli algorytm zatwierdzi droższe ogłoszenie, a ktoś kupi droższy przedmiot, to poszkodowany kupiec nie będzie w stanie uzyskać rekompensaty z tytułu tej gwarancji, gdyż w zgłoszeniu o rekompensatę trzeba wskazać jeden z kilku wskazanych przez nich sklepów internetowych. Ta gwarancja nie obejmuje innych ogłoszeń na Allegro. Jedynie można zwrócić droższy towar i kupić tańszy, albo pluć sobie w brodę.
Zakładam, że jeszcze nigdy Allegro nie zrekompensowało droższego zakupu. Ta "gwarancja" dodaje atrakcyjności oferty, a nie jest przydatną funkcją.
Wszyscy kupujący muszą bardziej uważać przy wyszukiwaniu produktów, gdyż mogą się coraz łatwiej nadziać na ich haczyki.