anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Różnica Gwarancji najniższej ceny - jak ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
BeeNeeZ
#8 Zapaleniec#

Hej, kupiłem produkt z gwarancją najniższej ceny ale znalazłem tańszy. W pomocy jedyne co znalazłem to, to że mam wejść w moje zakupy  wypełnić formularz...  z tym że nie potrafię go znaleźć

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

W czasie trwania akcji co najmniej raz dziennie sprawdzimy ceny produktów w innych sklepach internetowych, aby zaproponować Wam zakupy w najniższych cenach.

Przy porównywaniu cen nie bierzemy pod uwagę:

  • kosztów dostawy
  • rabatów naliczanych przy zakupie zestawu
  • voucherów
  • promocji w formie cashback, w których po zakupie można dostać częściowy zwrot pieniędzy (na przykład: kup produkt objęty promocją i zyskaj do 500 zł premii).

Nie uwzględniamy też produktów używanych, nieoryginalnych, uszkodzonych, outletowych, licytowanych i powystawowych.

Jak zgłosić produkt w niższej cenie niż oferowana w Allegro?

Jeśli w ciągu 72 godzin od zakupu oferty z oznaczeniem Gwarancja najniższej ceny zauważycie ten sam produkt w niższej cenie w jednym z wymienionych sklepów, zgłoście nam tańszą ofertę przez Moje Zakupy → Szczegóły Zakupu —> Gwarancja Najniższej Ceny “Zgłoś” formularz.

Zweryfikujemy zgłoszenie, sprawdzając:

  • czy znaleziona oferta spełnia warunki akcji – czyli pochodzi z jednego z wymienionych sklepów, nie uwzględnia kosztów dostawy, a wysokość ceny nie została obniżona przez kartę podarunkową, monety, kupony, kody zniżkowe (wynikające z programów lojalnościowych) akcje promocyjne typu “cashback” (w których po zakupie można dostać częściowy zwrot pieniędzy) lub zakup w zestawie
  • Po weryfikacji wyślemy mejla z jej wynikiem. Jeśli znaleziona oferta okaże się tańsza, sprawdzimy jeszcze, czy w ciągu 14 dni po zakupie nie zwrócicie zgłaszanego produktu lub czy Wasze konta nie zostały zablokowane.

Maksymalnie 30 dni po zakończeniu danej edycji akcji dostaniecie kupon o odpowiedniej wartości. Znajdziecie go w zakładce Twoje kupony na swoim koncie, a także w mailu od nas.

Regulamin akcji dostępny jest tutaj.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BeeNeeZ Hej 🙂 Formularz znajdziesz w szczegółach zakupu w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione 

Wygląda to w ten sposób: 

ko_alka_0-1709575171227.png

Pamiętaj tylko, że formularz jest widoczny do 72 godzin od zakupu produktu na Allegro.

oznacz moderatorów
BeeNeeZ
#8 Zapaleniec#

Jeżeli chodzi o ten sam produkt u tego samego sprzedawcy to chyba nie działa bo nie widzę takiej opcji w szczegółach zakupu

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Tylko pamiętaj żeby porównywać z cenami w sklepach wymienionych w regulaminie bo tylko te się liczą 🙂

oznacz moderatorów
Client:44088205
#7 Wielbiciel#

Oczywiście można to zgłosić, ale na 99,99% nie ma szans na uzyskanie rekompensaty.

Jeśli algorytm zatwierdzi droższe ogłoszenie, a ktoś kupi droższy przedmiot, to poszkodowany kupiec nie będzie w stanie uzyskać rekompensaty z tytułu tej gwarancji, gdyż w zgłoszeniu o rekompensatę trzeba wskazać jeden z kilku wskazanych przez nich sklepów internetowych. Ta gwarancja nie obejmuje innych ogłoszeń na Allegro. Jedynie można zwrócić droższy towar i kupić tańszy, albo pluć sobie w brodę.

Zakładam, że jeszcze nigdy Allegro nie zrekompensowało droższego zakupu. Ta "gwarancja" dodaje atrakcyjności oferty, a nie jest przydatną funkcją.

Wszyscy kupujący muszą bardziej uważać przy wyszukiwaniu produktów, gdyż mogą się coraz łatwiej nadziać na ich haczyki.

oznacz moderatorów
dawid-natan
#7 Wielbiciel#

Zgadzam się z Tobą w 100% powiem więcej, Allegro odpisało mi że to nie ten sam towar. Kupiłem drukarkę TS5350 za 299 zł opis GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY znalazłem w RTV AGD ten sam produkt o tym samym kodzie EAN za 219 zł, a oni mi piszą, że to nie ten sam produkt, nawet sprzedający przyznał mi rację że produkt jest ten sam. Zdjęcia porobione filmik zrobiony trafi na Yutuba, może innym zaoszczędzi trochę nerwów. Allegro robi wielką akcję zwrot różnicy, a automat odrzuca reklamację BRAWO😂

oznacz moderatorów