Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeżeli dobrze rozumiem sprzedawca może zmienić treść ogłoszenia kup teraz w każdym momencie, również w sytuacji gdy istnieją kupujący którzy dokonali zakupu ale transakcja nie została jeszcze zakończona np. produkt jeszcze nie został wysłany przez sprzedawcę, zakup jest w tzw. fazie realizacji.
Czy jako kupujący, zostanę poinformowany o tym, że sprzedawca zmienił treść ogłoszenia w czasie pomiędzy dokonany zakup - zakończona transakcja?
Czy może system jest tak skonfigurowany, że przypisuje do transakcji opis, tytuł itd. ustawiony w czasie dokonania zakupu?
Zarówno ocenę sprzedawcy jak i opinię o produkcie może wystawić tylko kupujący. Ten sam produkt może być sprzedawany przez różnych sprzedających. Ilość sprzedanych sztuk liczona jest w okresie ostatnich 30 dni krocząco.
Sprzedający może w każdej chwili zmieniać cenę i opis oferty, wiążąca strony umowa jest ta z chwili zakupu, tzw. Printscreen aukcji, zapis warunków do których dostęp masz po kliknięciu w ofertę w zakładce moje zakupy.
Dziękuje za podpowiedź.
A nie orientujesz sie przypadkiem dlaczego komentarze wyświetlane na stronie sprzedawcy są różne od tych które widnieją w ofercie? Zauważyłem, że ocena-gwiazdki raczej jest tu i tu taka sama, ale ocena-opis nie pokrywają się.
@Halfrunt napisał(a):Zarówno ocenę sprzedawcy jak i opinię o produkcie może wystawić tylko kupujący. Ten sam produkt może być sprzedawany przez różnych sprzedających. Ilość sprzedanych sztuk liczona jest w okresie ostatnich 30 dni krocząco.
Faktycznie to by wyjaśniało wyglądającą na pierwszy rzut oka niezgodność w liczbach.
Mam jednak wątpliwości dotyczące tego czy różni sprzedawcy faktycznie oferują ten sam produkt. Weźmy np kategorie:
Firma i usługi/ Biuro i Reklama/ Reklama/ Akcydensy (poligrafia)
gdzie można znaleźć oferty dotyczące produktów z zadrukiem. Rozumiem, że produkt pod nadruk (załóżmy, że jest to kubek) może być taki sam, może mieć tego samego producenta i może być oferowany przez kilku sprzedawców. Wydaje się mało prawdopodobne aby wszyscy sprzedawcy korzystali z usług jednej drukarni/firmy/maszyny do znakowania powstaje więc różnica w jakości nadruku która może być znacząca i w moim przekonaniu nie pozwala na klasyfikacje tych produktów (kubków) jako takich samych.
Kolejnym przykładem mogą być akcesoria elektroniczne - większość noname'ów lub oznakowanych jako Marka - inne to produkty z Chin od różnych producentów i o różnej jakości. W tym wypadku sugerowanie, że wszystkie są jednakowej jakości jest wprowadzaniem w błąd.
Orientujesz się może jakie jest podejście systemu allegro w tej kwestii?
"Mam jednak wątpliwości dotyczące tego czy różni sprzedawcy faktycznie oferują ten sam produkt"
i tu w butach wchodzi tzw. Katalog produktów Allegro, który niemiłosiernie miesza nie tylko sprzedającym ale i kupującym, stąd w opiniach o produktach znajdujemy np. przesłane zdjęcia użytkowników odnoszące się do kompletnie innego produktu niż aktualnie kupujesz.
Ale o katalogu Allegro można naczytać się na tym forum aż głowa mała.
Przeglądam właśnie kategorie postów dotyczącą katalogu.
Faktycznie wygląda na to, że spory tam ruch.
Nigdy nie sprzedawałem na allegro, dlatego pewnie pierwszy raz słyszę ten termin.
Widzę, że jest coś na ten temat w pomocy dla sprzedających, ale może dał byś radę streścić jak to się przekłada na "userExperience" z poziomu kupującego?
Czy to generalnie oznacza to co myślę - że system ocen i opinii jest w dużym stopniu bezużyteczny?
Na szczęście go trochę poprawili, że w opiniach o produkcie widać już również nazwę sprzedającego, można sprawdzić kogo omijać.
Dobrym przykładem jest kawa lavazza, gdzie opinie o produkcie psują sprzedawane przez innych sprzedających podróbki, którzy wystawiając swoją ofertę poprostu podpinają się do produktu w katalogu.
Jako kupujący zwróć uwagę na nazwę ofertową a nazwę sprzedającego np.