Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Nie udało się odnaleźć informacji, dla tego żądam pytanie - w jaki sposób ja, jako kupujący, mogę ręcznie potwierdzić odebranie przesyłki?
Na liście zakupuonych towarów mam sporo zamówień, które mają statu "płatność przy odbiorze", "w doręczeniu" lub inny, chociaż żze swojej strony mogę potwierdzić że towar jest dostarczony do mnie. Dla przykładu mogę wskazać numer jednego z takich zamówień: afecefc0-6e4a-11ee-9eea-01e48be6a9fb.
@popovichan W zakładce Zamówienia możesz samodzielnie oznaczyć przesyłkę (na przykład elektroniczną lub z odbiorem osobistym) jako odebraną:
Dziękuję, ale nie mogę znaleźć tej opcji. Przez aplikację też
Możesz ale czy musisz? nie