Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
Niewiele ponad rok temu kupiłem buty Nike Air Max, przez rok wszystko było z nimi w porządku, niewiele się w nich chodziło bo były kupione pod koniec sezonu w zeszłym roku i pogoda w tym roku również nie rozpieszczała więc były chodzone tylko przy dobrej pogodzie. Zauważyłem pęknięcie skóry idealnie przy linii łączenia z podeszwą oraz zaczął w kilku miejscach puszczać klej i widać że podeszwa odkleja się od reszty buta. Chciałem skontaktować się ze sprzedającym, niestety konto puste, oferta nieistnieje, brak możliwości kontaktu, dodatkowo w momencie zakupu określenie rękojmi tylko na rok (nie jest to zgodne z polskim prawem konsumenckim). Lubię te buty bo są mega wygodne i świetnie się prezentują jednak obawiam się że przejście w nich 1 sezonu i wyjście takich wad idealnie po gwarancji jednak jest przesadą. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Próbować kontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym bezpośrednio? Szanse raczej nikłe że mail jest w ogóle aktywny.
Mimo likwidacji sklepu sprzedawca odpowiada za towar z tytułu rękojmi(może to być 1 rok jeżeli towar był używany), poszukaj w ewidencji działalności,tam może być adres.
Siedziba sklepu niestety "już" nie jest w unii, wzięło im się uciekło w niedalekiej przeszłości 😐
Czyli zakup był spoza UE?
WB a dokładniej to z Londynu. Przynajmniej takie informacje były podane w koncie allegro w czasie zakupu i dalej widnieją przypisane do tamtego konta
@Kazehara Cześć! Czy złożyłeś już pismo reklamacyjne z tytułu rękojmi w tej sprawie?
Ale komu, gdzie złożyć??
Właśnie to jest całe clue problemu, nie mogę złożyć pisma do sprzedającego gdyż nie mogę utworzyć dyskusji. Pisanie na email bezpośrednio do kupującego również jest niemożliwe bo mail jest hashowany. W tym momencie jestem kolejny raz w kropce bo nie jest to pierwszy raz taka sytuacja ale pierwszy raz chce walczyć o swoje bo to nie jest przysłowiowe kilka groszy
Sprzedający przez 2 lata od sprzedaży odpowiada za towar - nawet jeśli firma nie istnieje. Możesz skorzystać z Centrum Wiadomości. Sprzedający powinien ustosunkować się do treści pisma w ciągu 14 dni.